Skocz do zawartości

rabit500

Members
  • Postów

    238
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rabit500

  • Urodziny 02/09/1993

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

2538 wyświetleń profilu

Osiągnięcia rabit500

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Dedicated Unikat
  • First Post Unikat
  • Collaborator Unikat
  • Week One Done
  • One Month Later

Najnowsze odznaki

12

Reputacja

  1. Osobiście nie podpinałem akurat w bizonie. Ale tu bardziej liczy się konstrukcja elektromagnesu poprostu musisz zobaczyć jak jest on u ciebie zbudowany. Np w e524 potrzeba + i - bo w elektromagnesie są szczotki węglowe. A np. classie podpinalem tylko + bo - był zintegrowany z obudową. Wszystko zależy od tego co masz na stanie i jaka jest tego budowa.
  2. Do samego zasilania elektromagnesu ja położyłbym 4mm2 i wlanczanie poprzez przekaźnik i to jest że sporym zapasem. A do czujnika jeśli ma tylko sygnalizować zapchanie to wystarczy 1mm2. Jeśli nie będziesz puszczał przez niego większych amperarzy niema sensu stosować większego przekroju
  3. Jeszcze nie dobrałem się do instalacji tak że fizycznie nie sprawdzałem co jest faktycznie po chowane pod plastikami. Ale z tego co się dowiedziałem wersja na europe podobno nie ma instalacji bo podobno nie przeszłoby homologacji (brak widoczności świateł z zespolonych gdy są włączone robocze). A czy to faktycznie prawda to się okaże jak się za to wezme. Dam znać co udało się znaleźć po zabawie w demontaż plastików.
  4. Mam do was jeszcze jedno pytanie czy ktoś z was montował dodatkowe lampy robocze na błotnikach tylnich (w oryginalne otwory nad lampami zespolonymi). I czy mógłby podpowiedzieć czy jest możliwość wpięcia się w oryginalna wiązkę i sterować razem z resztą z oryginalnego panelu. Czy całą instalację trzeba tworzyć od zera.
  5. O ile się nie mylę to Iveco daily 2.8 jeszcze w kwadratowej kabinie czyli ok 99r miało alternator na pasek 10mm
  6. Zalozone na próbę 2 lampy vesen CRV 70w 5500 lumenow i błędu nie wyrzuca. Więc chyba trzeba będzie wymieniać na raty bo wymiana wszystkich na jeden raz trochę za bardzo zagladnie do portfela. Ale po założeniu tych dwóch na słupkach kabiny oryginalne w dachu wyglądają jakbym zapalił świeczkę zamiast włączyć oświetlenie. Po pierwszych testach dam znać jak będzie podczas pracy.
  7. Pytanie nr 1 jakie lampy są założone. I jaki jest do nich dobrany przerywacz jeśli ktoś założył np ledy i przerywacz do nich to częstotliwość będzie "normalna" bez względu na obciążenie obwodu. Jeśli lampy tradycyjne to zacznij od wymiany żarówek/wyczyszczenia gniazd. Ogólnie pasowałoby żebys podał trochę więcej szczegółów.
  8. Oryginalnie żarówki h3 55W. I niestety lampy LED założone w formie przymiarki (montaż na drugim ciągniku) jak będą wyglądać i świecić itp. I muszę powiedzieć że wszystko fajnie ale na desce komunikat sprawdź oświetlenie. Stąd myśl o wyłączeniu autodiagnozy.
  9. https://allegro.pl/oferta/lampa-robocza-led-12-24v-owalna-4000lm-9111021286 narazie te są na tapecie
  10. Czyli bez wizyty serwisu się nie obejdzie. Montaż oporników jakoś mi nie leży bo ciezko je schować że o chłodzeniu nie wspominając a pracując po nocach w lecie wydaje mi się że długo nie pożyją. Jesteś w stanie nakierować gdzie szukać opcji wyłączenia bo coś czuję że serwis będzie szukał na chybił trafił lub na dzień dobry powie że się nie da żeby nie trzeba było szukać.
  11. Witam Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
  12. rabit500

    Kontrolki Fendt

    Po tym zdjęciu wygląda mi to na zwykłą diodę LED w oprawce. Więc albo serwis czyli prawdopodobnie bardzo drogo. Albo opcja że tak ujmę normalna czyli jeśli masz możliwość je wyciągnąć, lub pomierzyć średnicę diody (prawdopodobnie 5mm i napięcie 12V) i oprawki, to wycieczka do najblizszego sklepu elektronicznego i dobierzesz bez problemu. Prawdopodobnie za dosłownie 5zl. I jeszcze będziesz mógł wybrać kolor świecenia diody.
  13. Spróbuj jeszcze raz mu na telefonie normalnie odpala.
  14. Ogolnie podłączony do masy. W moim przypadku jest przykręcony pod jedną z śrub trzymających tylny dekiel od rozrusznika.
  15. Temat opanowany uszkodzony okazał się czujnik obrotów na kole pasowym (napędowym). Wymiana na uniweralny NPN NO 18mm i problemu niema.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v