LysaKosa
Members-
Postów
76 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia LysaKosa
Nowicjusz (1/14)
7
Reputacja
-
Slawek261993, trzeba zrzucić pochwy, uszczelnienia na tłoczyska puszczają, odkręcisz koła tylne to dalej bedziesz widział jak działać, kabiny nie zdejmuj, a podeprzyj. , trzeba zrzucić pochwy, uszczelnienia na tłoczyska puszczają, odkręcisz koła tylne to dalej bedziesz widział jak działać, kabiny nie zdejmuj, a podeprzyj.
-
Kolego sterownik prosty, jak go włączysz pojawia ci się pierwsza od lewej ikona prasy, wchodzisz w nią oczywiście traktor odpalony i będziesz mieć taką ikonę jakby trójkąta nacisksz na nią przypisany pod nią klawiszem i opuszczasz podbieracz. Noże opadną grawitacyjne same albo możesz im pomoz jakaś broszka żebyś się Ne zacial lub wchodowcy do prasy materiał je schowa.
-
claas variant 360 a 360 rc a 365 rc
LysaKosa odpowiedział(a) na przemekk800i temat w Prasy rolujące Claas
360 to wersja RF czyli sam rotor bez noży, 360 RC to prasa jak wyżej kolega napisał z.rotorem i nożami, a 365rc to wersja pro. Opuszczana podłoga, wzmocniony rotor pędzona na czterech pasach nie pięciu i wszystkie napędy są wzmocnione. To tak jak byś miał do wyboru BMW standardowe i BMW Mpakiet. Jeśli o maszynę dbasz szczególnie napinanie łańcuchów będzie śmigać. Punkty które wymagają szczególnej uwagi to fartuch po którym wslizguje się siatka do komory, rolki napinajace pasy bo siadają łożyska ale to zwykła amortyzacja i wiadomo pasy i komora w środku, czy blachy nie są zbyt wytarte. -
Problem z Claasem variant 380
LysaKosa odpowiedział(a) na przemek262001 temat w Prasy rolujące Claas
Jeśli klapa szarpie w trakcie opadania to za mały wydatek oleju z ciagnika masz ustawiony. Te prasy muszą mieć 100% wydatku na otwierania komory. Jeżeli przekładnie masz na 540, to pracuj na gazie recznym lub zapamiętanych obrotach cały czas w trakcie wiązania i otwierania komory szczególnie, bo jeśli będzie się komora powoli otwierać, to retoryczne będzie odbijać żeby na beli i szarpać siatkę. -
Z lewej strony masz przestawiony lub uszkodzony czujnik kątowy. Włącz terminal i ciegnem reguluje tak byś miał 0, tzn by pasek wypelniania nie był załadowany.
-
Źle podlaczyles przewody, klapa jeden cienki i drugi grubszy, podbieracz jest też na cienkimi. Jeśli masz kolory to klapa czerwony i zielony, podbieracz czarny.
-
Spróbuj w trakcie pracy dobijac klapę co spowoduje lepsze zbicie beli. Czyli cyklicznie co parę sekund domykaj klapę. Myślę że tu tkwi problem, bo przy końcu niewiele potrzeba by klapa się uchylila i ruszyło wiązanie. Przy koncu wypełniania komory ciśnienie pokonuje zawór i wiadomo jest jego spadek. Może to jest przyczyną luźnej siatki. Jak zabardzo naciąganiesz te wszystkie hamulce, to szybka szlak trafi walec gumowy.
-
Kolego żeby zluzowac pasy po pierwsze, włącz terminal(komputerek), otwórz komorę pracująca wyjdź z ciagnika, otwórz lewa osłonę w prasie przestaw zawór bezpieczeństwa w stronę z naklejka człowieka pod klapa. Wejdź do ciagnika i ta sama dźwignią ktora podnosiles klapę luzujesz pasy. Pozdrawiam
-
Guzik przy dźwigni wałka wom -Renault 120.54
LysaKosa odpowiedział(a) na Aprilars125 temat w Renault
Czy po wciśnięciu tego guzika coś się dzieje przy załączonym wałku lub na wyłączonym? Myślę, że to może być też guzik potrzebny podczas kalibracji. -
Awaria skrzyni biegów Massey Ferguson 6150
LysaKosa odpowiedział(a) na Pka93 temat w Massey Ferguson Seria 2000 / 3000 / 3100 / 3600
A kiedy ostatnio zmieniałeś olej w skrzyni i wszystkie filtry? Sprawdzałeś przy wtyczce od cewek kierunku jazdy gdy przerzucisz np. manetkę do przodu to prąd dochodzi i wychodzi z wtyczki? -
Guzik przy dźwigni wałka wom -Renault 120.54
LysaKosa odpowiedział(a) na Aprilars125 temat w Renault
A możesz zrobić zdjęcie tego guzika i podesłać zdjęcie ?
