Jak nie ma kamieni to ma świetny pług a kitowata gleba stawia taki opór że nawet non stop nie zadziała, to nie kamień by podrzuciło w górę korpus.
Druga sprawa to nawet jak kupi inny niebieski z non stop to też tam są śruby ale jako dodatkowe zabezpieczenia i czasem je ścina.
Mysz jak mysz ale że tobie na dach chciało sie włazić, to jest zadziwiające 😄
Sobie niech nie kupuje, Tusek by się ucieszył 🤣 Lepiej na myszy kupi i wyda zarobione pieniądze 😁
Jak ma oznaczenie E to jest na legalu a homologację oświetlenia robi ich producent. Producent ciągnika odpowiada m.in za rozmieszczenie i ustawienie tego oświetlenia . Tu policjant nic nie wyczaruje względem legalności bo Crawery mają przykładowe E9 (homologacja w Hiszpanii) respektowane przez pozostałe kraje w tym Polskę.
Masz tu jeden ze świeższych artykułów o tym i nie jest on sprzeczny z przepisami.
https://zmotoryzowani.com/blog/news/homologacja-e4-e9-e20-legalne-lampy-i-normy-ece-r37-r10
Jak w pojeździe napięcie mieści się na wymaganym poziomie 13,9-14,4V ( zakładając iż ma instalację na 12v) niezależnie od obrotów silnika to problem leży w aku ale często spotykam sie z przypadkami gdzie ludzie mierzą na niskich obrotach a na wysokich już nie gdzie przez niesprawny regulator napięcie nieraz przekracza 18V przez co aku się "gotuje". W takich przypadkach nawet elektrolit zmienia barwę na brązowy przez spływ masy czynnej z płyt.
Że co? Jak naładowany to już prądu nie przyjmuje więc o jakim ładowaniu piszesz.
Napięci spoczynkowe aku to jakieś 12,6-12,8 a napięcie pracującego alternatora w pospolitym pojeździe 13,9-14,4. To nie może powodować ani grzania się aku ani jakichś negatywnych skutków
Nie wykluczone choć okrętowych jeszcze nie widziałem 😄
Pomorskie, okolice trójmiasta czyli tam gdzie stocznie .
Moje balasty pochodzą ze starych dźwigów które występowały w całym kraju,
Latem nawet takie małe leżały.
Nie lepiej odwiedzić złomowiec i wybrać normalny stalowy balast o wymaganym kształcie?
Sam mam 2 sztuki. 2 tonowy oraz 1,5t i jak bym miał potrzebę na kolejne to nie miałbym żadnego problemu. Jak stanie sie niepotrzebny to albo wraca na złom albo sprzedajesz komuś innemu bez straty.
Wystarczy poszukać w katalogach producenta mostu. Prawdopodobnie masz Carraro 20.22 ale sprawdź na metryczce
https://www.scribd.com/document/753590821/MF-5320-20-22-141245