Zetor5011Ursusc330

Members
  • Ilość treści

    70
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

14 Good

2 obserwujących

O Zetor5011Ursusc330

  • Ranga
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wieluń
  • Zainteresowania
    Rolnictwo,mechanika, motocykle

Ostatnio na profilu byli

1886 wyświetleń profilu
  1. Miałbym prośbę czy mógłbyś mi zrobić zdjęcie jak to ma być połączone żeby było dobrze.
  2. Bo to jest zdjęcie bez tych mocowań jak pierwszy raz się to stało a teraz właśnie mam tak zrobione jak mówisz że łączy te wannę z mocowaniem silnika
  3. No taką podobną mam teraz w postaci płaskowników mocowanych na te 4 śruby i nic j*bło znowu.
  4. Sebe1033: to jest pierwszy raz za drugim razem zrobiliśmy wzmocnienie z tych płaskowników żeby połączyć te wannę z mocowaniem silnika.
  5. Witam stało mi się to drugi raz w ciągu roku. Na tych 4 srubach łącznie 8 licząc dwie strony trzymają się kolumny z silownikami i z rurami które idą do owej wanny. I gdy pierwszy raz się urwało zrobiliśmy z dwóch stron wzmocnienie w postaci dwóch grubych płaskowników aby połączyć z mocowaniem tura. Niestety wczoraj pękła druga miska (zdj z pierwszego razu latem)która używana kosztuje 500 a nowa 1000. Proszę o pomysły jak to przerobić bo montaż spowrotem tak jak było nie ma najmniejszego sensu. Pozdrawiam.
  6. Witam pilnie potrzebuje pomocy ponieważ chce zarejestrować ciągnik w kraju. Czy wie ktoś z was gdzie owy nr jest wybity? Silnika jest z lewej strony natomiast nr ramy nigdzie na skrzyni/moście nie widać. Jest on na tabliczce ale powinien być również na trwałym elemencie tylko gdzie? Czy to możliwe że nie ma go nigdzie indziej tylko na tabliczce znamionowej?
  7. Bez żadnego porównania, kabina komfort wspomagania na orbitrolu nic nie wyje cichutko w środku i przede wszystkim silnik oszczędny w paliwie. Moim zdaniem zamiast C-330/C-360 bardzo dobry zastępca, polecam z czystym sumieniem.
  8. Wrażenia bardzo dobre wszystko chodzi jak powinno
  9. Zresztą to nie samochód że tapicerka musi być idealna... Oby tak było dzisiaj pierwsza praca była jego i jak narazie chodzi jak zegareczek
  10. extrabyk: Właśnie najważniejsze żeby chodził jak najdłużej. Mhm dzięki za info. No nawet takich szyb w w swoim BMW nie mam jak w Fiaciku :lol: wejdź sobie na youtube i wpisz Nowy nabytek 2016 Łukasza Fiat 446 tam jest trochę prezentacji. Znaczy tapicerke trzeba wymienić najlepiej bo ze starości się trochę rozkleiła i ktoś czarną taśmą pokleił na zgięciu błotnika ale po pracach wiosennych idzie do obszycia ponownego i będzie nówka Zdj dodam jak chcesz ale potem bo aparat mi wysiadł i lipa <_<
  11. Dzięki za cenne informacje o częściach oby jak najmniej było ich potrzeba również dzięki za wyprowadzenie z błędu czyli jest to silnik Iveca typowy czy Fiata ze wspołpracy z Iveco? bo pompa wtryskowa jest jak w Fergusonach nawet na tabliczce jest England więc to mnie zmyliło że perkins. Dziękuje i pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj