mati999 112 Opublikowano 13 Marca 2016 pogratulować, niech jak najdłużej chodzi Odnośnik do komentarza
Theprzemo205 24 Opublikowano 13 Marca 2016 jaka moc? jaka cena? lepszy od krajowych ursusów? Odnośnik do komentarza
Zetor5011Ursusc330 14 Opublikowano 13 Marca 2016 mati999: dzięki Theprzemo205, KacperDemczuk: cena około 20 tys, silnik 3 Perkins o mocy coś jak c360 3p czyli 48km ma zastąpić C-330. Hmm... powiem Ci tak komfort w kabinie bardzo dobry szyby uchylane, nawiewy, wspomaganie na orbitrol wydajna hydraulika prędkość jak w MF może nawet trochę szybciej mimo że ma zwolnice, zamiast C-330 jest to idealny ciągniczek. Odnośnik do komentarza
dacjan123 28 Opublikowano 13 Marca 2016 piękny fiacik miałem kiedyś tylko z przednim napędem i 180KM model 180-90 TD i polecam jak najbardziej Odnośnik do komentarza
Zetor5011Ursusc330 14 Opublikowano 13 Marca 2016 Dzięki myślę że ten też będzie się dobrze sprawował. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
piotr_sieprawski 4 Opublikowano 13 Marca 2016 Gdyby tak jeszcze przedni był... Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 13 Marca 2016 sąsiad ma fiata, tylko że większego to mówił mi, że drogie części do tego są. Odnośnik do komentarza
Zetor5011Ursusc330 14 Opublikowano 14 Marca 2016 Wiesz przydałby się napewno tylko mi nie zależało aby w nim akurat był przód. Jest w Niemczech wystawiony taki sam tylko z turem 3 sekcyjnym i wersja DT z oryginalnym przodem ale cena... 60000zł duuużooo przesadzona. Songo: wiem że są drogie właśnie lepiej żeby się nie psuł bo po kieszeni szarpnie no ale tego nie przewidzisz Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 14 Marca 2016 ja życzę jak najlepiej, sąsiadowi ogólnie się nie psuje raczej, ale raz jak wygiął się zawór to mocno oberwał po kieszeni Odnośnik do komentarza
Zetor5011Ursusc330 14 Opublikowano 14 Marca 2016 Dzięki. Heh coś o tym wiem np: wał korbowy do niego 4000zł... ;[ a do polskiej poczciwej C-360 ile z 2000zł gdzieś mimo że ma 4 gary a ten 3 :lol: Odnośnik do komentarza
Gang_Olsena 24 Opublikowano 15 Marca 2016 tylko ten zrobi 20000 mth i będzie jechał a 360 heh Odnośnik do komentarza
Zetor5011Ursusc330 14 Opublikowano 15 Marca 2016 No dokładnie cena jest równa wytrzymałości. Ten ma 6200mth a silniczek suchutki zdrowy dymka nie puści żadnego Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 15 Marca 2016 tylko ten zrobi 20000 mth i będzie jechał a 360 heh zawsze mnie zastanawiała, jak polacy to robią, że po 5k mth potrafią zajechać sprzęt ale działa to mniej więcej tak, na zachodzie, przy pługu liczy się 30-35km na skibe, a w polsce 20-25km. 60tka mając 52km ciąga 3 skiby a to jest 17km na skibę, 40tką też kiedyś targali 3 skiby to do dopiero przelicznik 14km i potem się wszyscy dziwią, że 60tka się psuje zadbajmy o nas polski sprzęt i nie nadużywajmy go to będzie nam służył bardzo długo. Odnośnik do komentarza
extrabyk 5594 Opublikowano 16 Marca 2016 mati999: dzięki Theprzemo205, KacperDemczuk: cena około 20 tys, silnik 3 Perkins o mocy coś jak c360 3p czyli 48km ma zastąpić C-330. Hmm... powiem Ci tak komfort w kabinie bardzo dobry szyby uchylane, nawiewy, wspomaganie na orbitrol wydajna hydraulika prędkość jak w MF może nawet trochę szybciej mimo że ma zwolnice, zamiast C-330 jest to idealny ciągniczek. Fiacik widać, że zadbany i raczej nie wymęczony bo na zachodzie nikt nie wykonuje ciężkich prac tym kalibrem ciągników więc wart każdej wydanej na niego złotówki. Wiele części można kupić jako zamienniki na przykład z Granitu i ceny nie odbiegają od innych zachodnich. Oryginalne kupisz u dilera New Hollanda jeśli nie ma zamiennika ale generalnie to z tego jak wygląda to jest szansa, że poza filtrami nic nie będziesz potrzebował przez parę lat. Pamiętaj tylko o żelaznej zasadzie...kupiłeś traktor to wymień wszystkie oleje i filtry nawet jak wyglądają dobrze bo stary olej nawet czysty to stary olej... Na koniec muszę Cię poprawić...to nie jest Perkins ! Wszystkie Fiaty mają własne silniki projektowane i produkowane we współpracy z Iveco. To bardzo dobre i ekonomiczne silniki ! Życzę bezawaryjności i zadowolenia ! Odnośnik do komentarza
Zetor5011Ursusc330 14 Opublikowano 17 Marca 2016 Dzięki za cenne informacje o częściach oby jak najmniej było ich potrzeba również dzięki za wyprowadzenie z błędu czyli jest to silnik Iveca typowy czy Fiata ze wspołpracy z Iveco? bo pompa wtryskowa jest jak w Fergusonach nawet na tabliczce jest England więc to mnie zmyliło że perkins. Dziękuje i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
extrabyk 5594 Opublikowano 17 Marca 2016 Ciężko powiedzieć kto ma większe udziały w projektowaniu tych silników ale pewne jest, że Fiat a póżniej Fiat Agri współpracował z Iveco przy konstrukcji i produkcji silników. Co do pompy wtryskowej to masz rzędową czy rotacyjną. Prawdę mówiąc nie widziałem jeszcze Fiata z pompą rotacyjną ale może być jak w przypadku ciągników International i Renault, że do tego samego silnika montowano różne pompy zależnie od rocznika i tego na jaki rynek szedł ciągnik. Zresztą nie ważne jaki osprzęt na silniku a ważne żeby traktorek śmigał i się nie psuł a w razie czego żeby nie było problemu z dostaniem części co w przypadku Fiata Ci nie grozi bo to bardzo popularne ciągniki więc jest masę części oryginalnych i zamienników. Jak możesz to dodaj foto ze środka kabiny bo jeśli tak ciągnik wygląda z zewnątrz to w środku też powinien być w ładnym stanie. No i te przyciemniane fabrycznie szyby B) Latem zawsze parę stopni chłodniej w środku B) Odnośnik do komentarza
galinek3140 103 Opublikowano 17 Marca 2016 zawsze mnie zastanawiała, jak polacy to robią, że po 5k mth potrafią zajechać sprzęt ale działa to mniej więcej tak, na zachodzie, przy pługu liczy się 30-35km na skibe, a w polsce 20-25km. 60tka mając 52km ciąga 3 skiby a to jest 17km na skibę, 40tką też kiedyś targali 3 skiby to do dopiero przelicznik 14km i potem się wszyscy dziwią, że 60tka się psuje zadbajmy o nas polski sprzęt i nie nadużywajmy go to będzie nam służył bardzo długo. są agenci co i 4 skiby c360 targają to dopiero jest szał na wsi Odnośnik do komentarza
extrabyk 5594 Opublikowano 17 Marca 2016 Bo ciągle są tacy co liczą ilość skib zamiast szerokości roboczej i szpanuje po wsi taki z tymi skibkami Mój pierwszy w życiu pług to 3 skibowa Unia Grudziądz U-023 o szerokości roboczej 90 cm. przy ustawieniu na maksa. Od tamtej pory minęło 28 lat. W tym czasie miałem tą Unię, ruski pług, Krone, Kvernelanda i od paru lat Overuma. Nie jest to jakiś nowy pług a mimo to 2 skiby zabierają tyle co te 3 w starej Unii. Teraz 50 cm. na korpus to żadna nowość a coraz więcej pługów ma 60 cm. na korpus...więc koledzy liczenie skib za traktorem jest co najmniej śmieszne Odnośnik do komentarza
galinek3140 103 Opublikowano 17 Marca 2016 ja nh 100km ciągam obrotówkę 3x50 vario Odnośnik do komentarza
extrabyk 5594 Opublikowano 17 Marca 2016 No i to jest dobry stosunek szerokości roboczej do mocy bo lepiej mieć zapas niż zapierać się piętami przy każdej górce czy kawałku gliny...no ale są i będą tacy którym tego nie wytłumaczysz Odnośnik do komentarza
galinek3140 103 Opublikowano 18 Marca 2016 powiem ci ze czasem i z tymi pługami na glinie ma co robić. Odnośnik do komentarza
dacjan123 28 Opublikowano 18 Marca 2016 tak tylko pług ile bierze na skibe w szejdziesiace 25-30 cm na skibe a zachodnie 40- 50 to chyba jest różnica Odnośnik do komentarza
dacjan123 28 Opublikowano 18 Marca 2016 tak że niema co porównywać pluga bo ktoś ciągnie 4 skibe ciągnikiem 100 konnym a inny też 4 skibe ciągnikiem 150KM tyle że jeden może orac 1,6 M a drugi 2 M Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się