Skocz do zawartości

K1ROVEZ

Members
  • Postów

    329
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    okolice Jeleniej Góry

Ostatnie wizyty

6222 wyświetleń profilu

Osiągnięcia K1ROVEZ

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

1

Reputacja

  1. Jest szansa.
  2. mateos09 jeżeli ktoś tu zaśmieca Forum, to raczej Ty, bo dodajesz aż dwa tematy z tym samym pytaniem. Jakbyś miał choćby minimalne pojęcie o czym piszesz, to byś silnika D50 do tego nie mieszał. Już kupiłeś tego strupa: https://www.olx.pl/oferta/jumz-6m-z-turem-CID757-IDoqAHc.html#c4b8d5e897 ...i się chwalisz, czy na razie się zastanawiasz i próbujesz rozeznać temat, gdyż nie wiesz czy Ci się opłaci brać go na części, bo za same tylne koła i front od Ostrówka (chyba) nie odzyskasz tej kasy którą za niego chcieli. Według moich informacji to normalne D65, tylko z nowszym odlewem bloku. Ten też taki ma: https://www.otomoto.pl/oferta/belarus-bialorus-jumz-ciagnik-traktor-bialorus-jumz-oryginal-ID6zvnLl.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8
  3. Większość zagranicznych maszyn typu prasa, rozrzutnik, beczkowóz, itp. ma regulowany dyszel, często nawet "górno-dolny" i nic wtedy nie jest nienaturalnie pochylone. Poza tym to nie jest "bardzo" wysoko, zwłaszcza porównaniu z ciągnikami tej klasy mocy z zaczepem suwanym w górnym położeniu. Mój był sprowadzony w zestawie prasą Deutz Fahr tak właśnie zaczepianą z którą pracował w DE, kolega ma dwa z Niemiec i rozrzutnik Krone który idealnie do tego pasuje. Nic tu nie jest zbyt wiotkie, od lat już tak jeżdzi i nic złego się nie dzieje mimo iż to jednoosiowy wózek i nie wkłada tam żadnych bolców. Może masz już zużyte albo naderwane te gumy amortyzujące..? Zresztą, niech sobie każdy zakłada zaczep jak chce, nie zamierzam tu nikogo do tego położenia przekonywać, zwłaszcza, że jego obrócenie to kwestia minuty.
  4. Dobrze. To jest górne położenie do maszyn napędzanych wałkiem zaczepianych na górny zaczep. W Niemczech takich nie brakuje (prasy, rozrzutniki) dlatego większość mtz-ów z tamtego rynku ma właśnie tak ustawione zaczepy. Oczywiście można go sobie odwrócić jak komuś jest za wysoko, ale wtedy trzeba go zdejmować za każdym razem gdy potrzebujesz zaczepić coś z WOM.
  5. Ten na zdjęciu które pokazałeś, to nie PE-0.8, tylko PE-1.0, nazywany też PEF-1.0. Osprzęt typu 0.8 to ta starsza wersja, z prostym pierwszym członem ramienia, występuje tylko z małą kabiną, bo właśnie ze względu na to ramię nie da się założyć tego do JuMZ-a z dużą kabiną i ze względu na modernizację ciągnika zmieniono potem przedni punkt podparcia i ramię na "podgięte" czyli takie jakie masz, tak aby zmieścić dużą kabinę i wyeliminować zjawisko opadania wysięgnika i gniecenia "budy". Przy okazji dali tam też pompy 45l od MTZ i dzięki temu udźwig zwiększył się teoretycznie do 1 tony, stąd takie oznaczenie. Na bazie JuMZ-a produkowano też PEA-1.0, czyli tzw. "Karpatec" cokolwiek to oznacza, ale tego do nas nie importowano, zresztą to może i dobrze http://omsk.spec.drom.ru/prodaetsja-pogruzchik-exkavator-33283929.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v