Skocz do zawartości

JacekKliemann

Members
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

1531 wyświetleń profilu

Osiągnięcia JacekKliemann

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Conversation Starter Unikat
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie drugi sezon mamy Kombajn do ziemniaków Grimme 75-40 SE 2000r bez własnej hydrauliki (hydraulika z traktora) pracuje on z Zetorem Proxima 7441 z 2005r 8000h w ubiegłym sezonie jak i teraz dalej borykam się z grzejącym się olejem przekładniowym. Po godzinie kopania olej jest bardzo gorący a po 5h węży i tylnego mostu nie da się dotknąć dłużej niż sekundę. dorobilismy już wolny spływ wymiana oleju i filtrów w skrzyni i w kombajnie pomoglo tyle że olej po prostu się wolniej grzeje, ale problem jest nadal, kiedy tylko mogę to wyłączam hydraulikę żeby chwilę się schłodziła np. Na uwrociach i wyładunku. podejrzewam już wyjechana pompe bo traktor ma już 20 lat i na zimę będziemy wymieniać, jednak co jeśli to nie pomoże? Rozwazam jeszcze dołożenie chłodnicy oleju, ale to już duże koszta i przeróbki. Może ktoś coś doradzi, w kwesti ustawień kombajnu może coś robię źle czy warto by było zmniejszysz przepływ w kombajnie.
  2. Wymienili amortyzację kabiny, inne większe łapy, mieli na to tak zwany przez nich program poprawy produktu. Dodatkowo w ttm programie wymienili kolektor wydechowy bo podobno pękają i coś mówili że jeszcze jest program na przednie błotniki Mogę wysłać zdj zawieszenia kabiny przed i po wymianie. Ale to na messseger z facebook Mój nick na fb Jacek Mann pisać śmiało
  3. Ok w takim razie jest na + wyłącznik ori przy schodach pod kabiną. Nawala przekaźnik vzy coś innego?
  4. Raczej tak choć nie znam się na tym. Przy włączaniu prądu zawsze słychać cyknięcie i jak by upuszczenie powietrza
  5. U mnie w 6150R również firestone. Drgania byky w przedziale 8-20km Ale nie byko tragedii i ogólnie nikt na to nje zwracał uwagi. Dopiero w serwisie dowiedziałem się że jedt jakąś akcja serwisowa. I wymienili gratis
  6. Dokładnie zamykasz obieg w okresie jesienno zimowym żeby silnik sie dogrzewał
  7. Witam jak wyżej po wyłączeniu zasilania głównym wyłącznikiem masowym, następnego dnia po włączeniu niestety brak reakcjina ciągniku. Brak zasilania w kabinie, aku sprawny klemy ok. Prąd ⚡ pojawił się na kabinie dopiero po podłączeniu prostownika raptem na 10 sek. Później ciągnik działał normalnie.
  8. sam już nie wiem po ściągnięciu węża chodzi tak jak sie spodziewałem gorzej kupa dymu itd
  9. turbo nowiutkie napewno chodzi dobrze jakie podciśnienie to zwykła turbina bez zmiennej geometri zapala nieźle zimą były większe problemy
  10. nie wiem jaki dokladnie masz model ale w mojej proximie jest taka sama turbina co była w forterze. Chodzi mi o to kolego że niemożliwym by było że róznica między tymi silnikami to 50 KM a te silniki są takie same pewnie są inne wtryski inna dawka paliwa itp itd. Prosty przykład Audi ma ten sam silnik i cztery warianty mocy 150km 163km 170km 190km i silniki ponoć są te same a jednak w 190 konnym są większe wtryski wydajniejsza pompa 2 Intercoolery Większe turbo i jeszcze parę rzeczy Więc wniosek z tego taki że ta moc musi się z czegoś brać gdyby róznica wynosiła 10-15 km jesteś to jeszcze wstanie osiągnąc intercoolerem i ustawieniami pompy paliwa przy mocniejszym, tuningu musial by się już tym zając ktoś kto ma trochę doświadczenia w modzeniu.
  11. dymi na niebiesko spaliny są takie ciężkie wtryski były nowe pompa po regeneracji też stawiam na pompę bo tylko ona jeszcze może psocić chciałem kupić nową ale nie chcę wywalić kasy na częśc która może nyć dobra lub nic to nie da może ktoś ma taki ciągnik i mial podobny problem traktor był testowany bez tłumika i flitra powietrza i też było to samo
  12. Witam posiadam w/w ciągnik rok 2005 od nowości u mnie w gospodarstwie do 2011r nie mogłem narzekać na ten traktor był to ciągnik główny poniewarz miał tura jeździł głownie z rozrzutnikiem kultywatorem kopaczką do cebuli w żniwa w transporcie i prasą kostkującą Polską. Zimą praca w transporcie i z turem praktycznie używanyt był codziennie. W roku 2011 doszliśmy do wniosku że powoli trzeba wymienić wtryski bo trochę dymił turbo do regeneracji i głowica. Na tamten czas miał ok 3000mtg gy przyszedł z naprawy chodził jeszcze gorzej niż przed naprawą jeszcze raz do mechanika wszystko sprrawdzane kilka razy. Potem oddaliśmy go do innego warsztatu by sprawdzili czy wszystko ok. Gdy wórcił było troszkę lepiej ale nadal niechodzil tak jak powinien ale traktor był ciagle potrzebny w żniwa w roku 2013 obruciła sie panewka na wale więc został zrobiony remont kapitalny nowe tłoki piescienie szlif wału długo by wymieniać. Po dotarciu dalej te samy objawy dymi i nie pracuje tak jak powinien zimą 2014r regeneracja turbiny i wtrysków oraz pompy wtryskowej i dalej nic. W kwietniu tego roku kupiliśmy nową orginalną turbinę zetora i ciągle to samo obecnie ponad 4000mtg zrobione a traktor kopci jak parowóz i dalej nie chodzi tak jak powinien nie mam już pomysłów co do tego ciągnika może ktos pomoże inaczej będę zmuszony go sprzedac i kupić coś innego ale już nie zetora.
  13. tylko Ci się wydaje że te silniki są takie same różnią sie osprzętem i ustawieniami
  14. JD 6150R już na podłożu :-) podjeździe :-)
  15. skąd taka potężna wiedza? pracujesz w jakimś mega gospodarstwie ??? :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v