qazi przerabiałem temat i zanim coś pisze to sie upewniam tak aby nikt sie nie pluł
CNH podaje masy minimalne w prospektach .Wagi mogą odbiegać między nh a casem z takiego powodu że nh konfiguruje swoje modele poprostu taniej(inne kategorie osi,mostów) widziałem Pume 200cvx na oponach 600/70R30 i 710/70R42 do tego pół rama,2 tony na tuz w kołach po 500kg chyba i miała ponad 12 ton.Z tym DMC ogólnie dziwna sprawa.
Tyle co podałeś może mieć puma 130 na dobrej gumie :rolleyes:
Coraz rzadziej tu zaglądam bo się zrobił tu taki burdel ze szkoda gadać Ale mam nieodpartą ochote aby skomentować ten post.
Dajmy na to taki maxxum na sps/cvx powiedzmy model 120cvx (można powiedzieć że droższy odpowiednik nh t6 4-ro cylindrowego)bez obciążników na tuzie i felgach będzie ważył ko 5,500kg,dajmy obciąznik na tuz i felgi mamy ponad 7 ton!!!!
Idąc dalej tym tropem to modele Pumy i T7 ko 200 znamionowej tj.np.puma 200,t7.250 będo na pusto wazyć nawet 8,500-9,000kg(opony 600/65R28-710/70R38 albo nawet 600/70R28/30-710/70R42) dodajmy do tego klocek na tuz,felgi i mamy dobre 12 ton maszyny (jak na dzisiejsze plastiki tej samej mocy to jest to wynik bardzo dobry)
Moje pytanie jest nastepujące jakie 4 cylindrówki ważą tyle tj.12000kg????? może te ostatnie wypusty kuboty albo lepiej pomyslane modele valtry???? bo zdaje sie one robia duże"czwórki"
Ogólnie ciągniki cnh należą do jednych z cięższych w swojej klasie,za to rozkłady mas mogli by poprawic.
ps.znim modzi mnie zbanują za brak przecinka czy 'cuś' innego to pisze z tele jak by co