Jacek6804

Members
  • Ilość treści

    361
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O Jacek6804

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 01/09/1994

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

8465 wyświetleń profilu
  1. podłączyłem ciecz do turbiny (chlodzi turbine i częściowo działa jako wymiennik ciepła olej-ciecz) dziś zaoralem ok hektar. temperatura w normie się utrzymywała Ciągnik ma dużo lżej i można większym biegiem jeździć aktualnie ładuje mu ok 0,4 bara, ale jak będzie IC to podkrece do 0,6 chyba, zobaczę jak będzie zachowywał się w wyższe temperatury, jak temp oleju będzie zbyt duża to wpadnie jeszcze chłodnica oleju.
  2. podkręcilem dawkę paliwa, teraz jest niebo a ziemia IC tez założę i chłodnice oleju, teraz czekam na testy jak brat go w okrę puści
  3. jak zwieksze dawkę to będziesz Janem Pawłem III Będzie wzmocnienie muszli i rury, narazie się zastanawiam czy nie założyć większego turbo bo chyba za małe
  4. Farmtrac już uturbiony Jak się podoba? żaden orginalny element nie został uszkodzony i zawsze w ciągu 30min można ciągnik przywrócić do serii Narazie jest w fazie testów, jak będzie ok to zostanie podłączone do turbo chłodzenie cieczą, chłodnica oleju i może intercooler później dodam więcej fotek z prac.
  5. Polak mądry po szkodzie, jasne ze było, ale kto przewidział. Jak byśmy kupili 675 to później też by było gadanie ze jednak mocniejszy by się przydał
  6. Witam, dla jasności, jestem Jacek, średnio mnie interesuje rolnictwo ciągniki itp, ale interesuje mnie mechanika itp, a z mojego konta pozwalam korzystać mojemu bratu Pawłowi którego jarają ciągniki, oranie itp:D) posiadamy farmtraca 665 DT dane techniczne: Moc znamionowa 43 kW (58,5 KM)przy 2200 obr/min Max.moment obrotowy 230 Nm przy 1200 obr/min SILNIK Typ Typ F3.344B Ilość cyl./poj.skokowa,cm3 3 /3443 System chłodzenia Cieczą Filtr powietrza Suchy, dwustopniowy I te 58KM to trochę za mało do tego ciągnika:/ Przyszedł pomysł uturbienia tego silnika,mechanicznie dam sobie radę (ostatnio uturbiłem koledze golfa 2 vr6 na 350KM 500Nm ale potrzebował bym od was trochę wiedzy technicznej nie wiem jaki jest stopień spręzania w tym silniku, posiada ktos może takie informacje? Ile można dmuchnąć bezpiecznie? Turbo udało mi się zdobyć za całe 100zł z volvo v40 1,9 TD, podejrzewam że będzie za małe? Chociaż ciągnik ma niby wiekszą pojemność ale kręci o połowe mniej obrotów... Ale chciał bym je założyć i chociaż zrobić testy, całe te uturbienie będzie takim testem czy się da, bedzie działać, itp. Mechanicznie dużo roboty nie ma, a koszta są naprawdę niskie, narazie chce założyć bez IC i chłodnicy oleju, jeśli by się okazało że ładnie pracuje wtedy by wpadły chłodniczki Jeszcze pytanie odnoście paliwa, czy da się podniesc dawkę paliwa w tym ciągniku? jaka w nim jest pompa? Tu jeszcze dane technicze auto z którego mam turbo: Produkowany od 1995 do 1999 roku Pojemność skokowa 1870 cm3 Pokaż ranking Typ silnika diesel Moc silnika 90 KM przy 4250 obr/min Pokaż ranking Maksymalny moment obrotowy 176 Nm przy 2250 obr/min Pokaż ranking Montaż silnika z przodu, poprzecznie Doładowanie turbosprężarkowe Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC) Liczba cylindrów 4 Układ cylindrów rzędowy Liczba zaworów 8 Stopień sprężania 20,5 : 1 : 1 Pojemność zbiornika paliwa 60 l
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj