mariusz85zmc

Members
  • Ilość treści

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

2 obserwujących

O mariusz85zmc

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 05.06.1985

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Zaburze

Ostatnio na profilu byli

1319 wyświetleń profilu
  1. Okazało się że jest to zaworek bezpieczeństwa tak mi się przynajmniej wydaje.
  2. Witam. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć do czego to służy i czy można to odkręcić ? Bardzo mi cieknie z pod tego czegoś . Dziękuję i pozdrawiam.
  3. Ja tylko przetarłem pipierkiem 120 same te rowki w których kulki się poruszają żeby było ładnie równiotko i bez śladów rdzy i innego syfu ..... puki co jeżdżę i jest dobrze .... zobaczymy jak długo .......
  4. Ja tez wytarłem papierkiem na gładziutko :) ponad to zeszlifowałem nieco występy na rozpieraku i zaokrągliłem brzegi bo zauważyłem że w niektórych miejscach są nawet jakieś wyrwy i ubytki w metalu i tak samo w obudowie hamulca szlifowałem miejsca w ktorych te występy rozpieraka sie stykają ze sobą.... Jutro zobacze czy cos pomoglo ..... a jak nie to trzeba będzie kupić nowe.
  5. tak przesuwaja sie swobodnie i wystarczy lekko skrzywic tarcze hamulcowa aby sie zaklinowala na wieloklinie ..... ale rozpierak ma miejsca na swoja prace ok 3 mm tyle zostaje po zlozeniu calego hamulca.
  6. U mnie nie ma zadnej metalowej tarczy..... jest hmmmm obudowa korpusu potem tarcza - rozpierak - druga tarcza i obudowa hamulca roboczego ..... wsio
  7. tak racja ..... zapalony do pracy nowym pomyslem rozkrecilem i cóż...... skerecilem z powrotem tak jak bylo .... jutro lub po jutrze jade do sklepu po nowy rozpierak bo chyba inaczej nie zalatwie tego problemu .
  8. robi57362 - tak to mtz .... 952.2 :) LTZ55a - rzeczywiscie z tymi rozpierakami ..... nie wpadlem na to dziękuję za podpowiedz zaraz sie biore do roboty .....
  9. Witam. Ostatnio pojawił się u mnie dość uciążliwy problem z blokowaniem się hamulca zasadniczego w prawym kole. Gdy nacisnę na pedał hamulca koło natychmiast zostaje zahamowane i zablokowane i muszę cofnąć nieco do tyłu aby się odblokowało. Wszystko zostało rozebrane wyczyszczone sprawdzone i zamontowane jeszcze raz i brak poprawy. Części wyglądają niemal jak nowe ( przynajmniej tak mi się wydaje..... ) , nic nie jest zardzewiałe ani dołki na śruty ani same śruty nic nie wyglądają na zużyte. Wstawiona jedna nowa tarcza bo dwie nowe się nie mieszczą, są nieznacznie grubsze od oryginalnych i brakuje miejsca na pracę rozpieraka. Dodatkowo nie raz czuć pracę hamulca po mniej więcej wciśnięciu pedału hamulca na ok 5 cm i już hamuje a nie raz trzeba wcisnąć niemal do podłogi i to już jest dla mnie naprawdę zagadka. Proszę o pomoc bo już raz mi się prawie ciągnik przewrócił jak musiałem nagle schamować na ulicy i jedno koło się zablokowało. Pozdrawiam serdecznie forumowiczów.
  10. Teoretycznie wałek sprawny....... , a praktycznie to przy sianokiszonce jeśli zmniejszę obroty poniżej 1600 to zaczyna się ślizgać i kłopot, lub jak wpadnie w rotor taki "zwituch, warkocz" jak się źle zrobi wały . Przy sianie problemów brak, obroty 1500 i na 3-cim biegu i pracuje ślicznie ( przy średnim zgniocie oczywiście ). Całkowicie wyciągnąłem cały mechanizm wałka wymieniłem obie taśmy ( kostka ) i do wymiany były oba łożyska ( przycinały się i lekkie luzy ). Mimośrodem nic nie ruszałem zostały ustawienia fabryczne. Taśma hamująca lekko rozkręcona dzięki czemu mam płynniejszy start i stop, nie ma takiego trzasku przy wyłączaniu wałka co ma oszczędzić przede wszystkim łożyska i zapobiega niepotrzebnemu ścieraniu się taśmy napędowej. Z porządnego płaskownika zrobiłem zabezpieczenie na śruby regulacyjne bo to zwykłe aluminiowe potrafiło się rozgiąć i śruby się same rozkręcały. Wymieniłem też sprężynę na dłuższą i bardziej rozciągliwą tam przy siłowniku do wom. Jeszcze muszę zrobić coś z hamulcami bo nie wiem czemu blokują mi się. Jak sobie nie poradzę założę nowy temat POZDRAWIAM
  11. Śruby znajdują się tam gdzie jest zbiornik paliwa podzielony na dwie części, trzeba sięgnąć ręką w głąb. Trzeba najpierw dobrze odczyścić tamto miejsce aby brud nie wpadł do środka do oleju i uważać na zabezpieczenie żeby nie spadło .... POZDRO
  12. Chyba temat już wyczerpany co do rozstawu kół ..... Miałem mieć ustawiony rozmiar zewnętrzny taki sam z przodu i z tyłu ale po robocie okazało się że wymiary są prawie równe wewnętzne i narazie nie chce mi się zmieniać , zobaczymy w sezonie najwyrzej jak dalej będę musiał jeździć z lekko skręconymi kolami w bruździe i bedzie wyjeźdzał to jeszcze rozstawie przednie o 4 cm na stronę. Jak nie ogarnę tego całego ustawiania pługa to jeszcze będę pisał na forum Teraz jeszcze tylko ten nieszczęzny wałek do zrobienia i ciągnik będzie przygotowany do sezonu. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie i wkład. ps. czy są tu jakieś punkty przyznawane i gdzie tu nacisnąć coś bo chciałbym jakoś podziękować za dobre rady . POZDRAWIAM
  13. już po zabiegu koła tylne po wewnętrznej stronie mają 138 a z przodu 139 i jest możliwość poszerzyć jeszcze o 4 cm na stronę ale nie wiem czy warto. ogólnie jest szerszy o 10 cm na stronę. Jeśli chodzi o regulacje pługa na belce to jest w sumie 20 cm przy czym wieżyczka jest między pierwszą a drugą skiba. Co do montażu łącznika górnego w najniższym możliwym otworze to u mnie jest tylko jeden wiec tu nic nie zrobię jedynie w pługu na najwyższy.
  14. Chyba się zgodzę z seweryn20 ponieważ fabrycznie miałem ustawiony ten sam rozmiar wewnętrzny przednich i tylnych i ciężko było utrzymać przednie koła w bruździe . teraz zmienie na odwrót lub jeśli mi tak wyjdzie że środek opony przedniej równy środkowi opony tylniej ... między szerokością opon jest u mnie 8 cm różnicy więc to nie dużo ale zobaczymy jak się sprawdzi nowe ustawienie. a z tym fasolkowym otworem to uzywa sie go jeśli się stosuje siłowy rodzaj orki tak ? dobrze to zrozumiałem ? w sensie że jak ciągnik ma za ciężko to sam podnosi ramiona tak by cały czas był stały uciąg .... Jeśli nie stosuje tego typu "udogodnienie" to lepiej mieć pług na sztywno tak ?
  15. W siódmym poście zamieściłem zdjęcie swojego pługa podczepionego do mtz-a jest to unia 4x40 a dokładnie 3+1 na gwarancji napisano TUR 120 b40 3+ i w nawiasie TUR 160 B40 3+1 bo ma do niego dokupioną czwartą skibe osobno
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj