Skocz do zawartości

krzycho2626

Members
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Błaszki-Brzeziny

Ostatnie wizyty

1266 wyświetleń profilu

Osiągnięcia krzycho2626

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

1

Reputacja

  1. Bo Ty nie wiesz co to jest custom lub swap z chęci a nie przymusu. Nie znasz też powiedzenia że gdzie kończy się logika zaczyna się fun. Co do pierwszego zdania, to 3P z pękającymi wałami oraz wyciekani jest tak nieudolny jak letni pobór wojskowy. Nikt tutaj nie piszę o ekonomi i że ma to być główny Ciągnik do orki!! Czytałeś moje posty??? Jeżeli nie to cofnij się w tył. Remont 3P za 3 tyś zł lub 4P na swapa. Kalkulacja prosta!!! Co jeszcze jest nie opłacalne??? Podniesie osiągów plus pozbycie się wad konstrukcyjnych!!! Nikt tym sprzętem nie pracuje na 100 ha tylko max na 20 ha!! W moim przypadku od tego roku 0 ha tylko pełen fun:)
  2. Czyli oddali kase a Ty szukasz kolejnego ciągnika???? Przeczytałem kilka postów wcześniej a tam same teorie spisowe:)
  3. To ja mam dla Ciebie wyzwanie realne do wykonania. Silnik 6P starszy brat 4P z tej samej epoki produkcji i jako fory daje linka abyś zobaczył silnik z bliska dla ułatwienia. https://youtu.be/5zkdOTahSrs Bonus jest taki że będziesz pierwszy w Pl.
  4. Gratuluje Alamo dobrej roboty. Troche kosmetyki zostało do zrobienia i maska do spasowania. Jak nie wiesz co zrobić z kolektorem wydechowym to daj znać na pw. Czyli juz są 3 takie swapy jakie znam. Jak skończysz wkleimy fotki. Pozdro.
  5. Nic nie wspomnieliście o silniku A4 2.12 3.4 litra który to generował 60KM a dopiero później jest wieksza pojemność 3.8 litra A4 236 66 i 70KM oraz T4.236 85-90KM. Moce generowane są dawką paliwa inaczej SET 50mg z plakietki pompy CAV. U mnie są 2 filtry m i do tego ostojnik na pompce paliwa. Ten drugi filtr robi robote bo w 3p pojedyńczy nie daje rady z osadami i dlatego skraca żywotność pompy rotacyjnej. Niestety to był pomysł ursusa bo wiekszość MF posiada seryjnie podwójne filtrowanie.
  6. Ten silnik nie podejdzie bo to stary typ a4.203 z widlaka. Nawet jak znajdziesz miskę żeliwną to pod rorządem bedzie dziura bo pokrywa rozrządu jest krórsza pod miskę metalową. No i do tego te boczne śruby od montażu poduszek silnika:(
  7. Kolejny raz forum zamuliło 0 powiadomień. Ten wiatrak ze zdjecia nie podejdzie, musi byc od MF bo inny rozstaw śrub. Co do sprzegła to spokojnie wystarczy orginał. Przy montażu silnika założyłem nową tarcze i łożysko na wałek sprzęgłowy. Modów sprzegła nie bedzie bo poślizg jest znikomy. Orki skończone siew też i wszystko robiłem 4P Dalej śmiga oby tak dalej. Jak coś padnie to napisze bo to nie secret ani najnowszy prototyp tylko traktor do pracy w polu. Pozdro.
  8. To co waga pokazała to 2x po 7 ton czyli 14 ładunku i waga jednej przyczepy na pusto to 2770kg. Spinam na twardym i ogień. Woże żyto hybrydowe wiadomo że ma robotę pod górki- zadymi ale z obrotów nie spadnie. W tym roku po żniwach woziłem też z fermy obornik około 38-40 przyczep. Jak dobrze naładowane to ciężej było jak ze ziarnem. Pod górę na piaskowej drodze facet z fermy dziwił że na 4 biegu wciskam blokade i ciągnik sie zakopuje. Opony nie sa wcale wąskie bo to stomil kormoran radialki. Ogólnie nic wiecej testować się nie da bo w polu wiadomo że brak oparcia. Natomiast co zauważyłem to że jakby przyszło podjechać pod długie wzniesienie 1-2 km z przyczepami to chłodnica nie da rady uchłodzić silnika w krytycznym momencie. Może to wina termostatu ale zimą się sprawdza bo jezdze na płynie. Spalanie dalej jest niskie i niższe od C 360 bo mam dwa ciągniki i badam w pracy przeważnie w pługu 3 skiby. Pozdrawiam.
  9. Mały update C-360 4P dalej lata bez problemu skrzynia wytrzymała kolejne żniwa i kolejny rok a lekko nie jest bo latałem kilka razy 2x d55 na młyn ze zbożem w podwójnej burcie. Zawsze jak podjade to ludzie otaczają mój traktor z pytaniami co to za piec Wiosną założyłem wspomaganie elektryczne to z Kutna i kreci się leciutko sterami oraz dobrze cofa z przyczepą. Pozdrawiam.
  10. Szymon w Twojej galerii masz same trawy i jedna fota z classa na życie. Jak chcesz odpisać to napisz tutaj jak nawozisz żyto oraz na jakiej klasie gleby lub daj linka do poczytania ew priw. Pozdro.
  11. Napiszcie jak biznes kaczkowy na ten czas??? Trochę czasu mineło. Jakie ceny i czy AMI nie oszukuje na klasach po uboju.
  12. Dołącze do tematu,jakie są różnice pras john deere 550 580 590. Roczniki i wyposażenie i rodzaje sterowników. Szukam czegoś rozsadnego pod 70 koni od 1996 roku w zwyż. Co proponujecie oczywiście podparte przykładami inna marka prasy kompletnie mnie nie interesuje. Do pracy bedzie 1000 belek słomy i 150 sianokiszonki.
  13. Z przyczepami naprawdę mnie nie poniosło bo kilka lat szarpałem je 3p na dystansie 20 km oczywiście droga asfaltowa a nie po polu. Sąsiad ma podobny zestaw ale ciąga deutzem 70 km i też daje rade tylko że u niego jest szybka skrzynia i po asfalcie odchodzi mnie momentalnie:)
  14. Wiadomo że nigdy c-360 nie bedzie ciągnikiem głównym czyli tylko do orki i ciężkiej pracy. Ja tak jak pisałem wyżej miałem wybór remont 3p za 3 tys lub kupno 4p za te same pieniądze-i już wiecie co zrobiłem:) Przodek założe bo mamy sporo mokrych kawałków i lewdo przechodze z rozsiewaczem a zawsze na twardym też się przyda. Kolega pytał o 2 wersje silnika trochę trudno mi opisać bo wersji 4-ek do 1990 roku jest około 12. Napisz maila czy messenger moge więcej podać danych.
  15. Estetyka zostaje na sam koniec. Ponoć miała mi paść skrzynia i wolę poczekać do remontu:)) a tak poza to wszystko dostanie koloru po założeniu przedniego napędu jak u kolegi the rolnicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v