krzysiek03

Members
  • Ilość treści

    132
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez krzysiek03

  1. mam nadzieje ze będzie to zgrany zestaw bo to będzie i pierwszy sezon razem 💪
  2. to jest hsx rewers elektrohydrauliczny i ma dwa półbiegi
  3. Jak się przesiada z c 385a to jak na Mercedesa tak ma regulacje działania no i ten rewers rewelacja
  4. Dwie grupy po 5 biegow i na każdym 2 półbiegi
  5. To szkoda bo ja właśnie szukam czegoś sensownego na wiosenne prace juz
  6. A cena i jakieś zdjęcia.? Czy może Masz go wystawionego?
  7. Witam kupię zetora forrtere ob modelu 110 do 125 Wielkopolska
  8. Panowie pomocy tak jak u was jęczmień ozimy wręcz usycha w tydzien powidziedzialbym z bardzo ładnego zrobiła się masakra prawie dwa ha umiera czy to jakiś grzyb czy też mróz zrobił swoje
  9. Witam kupię prase unia famarol 1.8 v lub vd od rocznika 2011 w dobrym stanie technicznym do 40000 tys Wielkopolska
  10. Witam ja w zeszłym roku miałem maister power powschodowo i powiem szczerze robi robote do samego koszenia pole czysciutkie
  11. witam czy ktos z was stosowal na chwasty w ozimym huzar activ pytam bo mam a na ulotce nie ma slowa o jeczmienu ozimym?
  12. krzysiek03

    ursus c-385

    tak sie mowi a jak tem zlom zostanie na podworku to potem aby problem ja sam ma na sprzedanie zregenerowany przod i sa tan nowe opony i zero zainteresowania wiec im mniej problemow tym lepiej
  13. witam odswieze temat u mnie tez pokazal sie łokas garbatek w pszenzycie nawet znalazlen jedna larwe jest praktycznie na calym polu sa jakie nowe srodki na zwalczanie bo nie moge nic znalesc?
  14. krzysiek03

    ursus c-385

    tak szczerze to moge powiedziec ze jak sie wlaczy przodek to jakby dolozyc z przodu drugi ciagnik szukalem na poczatku czegos innego ale doszedlem do wniosku ze tu wiem co mam wszystko zrobione i szkoda by mi bylo tej maszyny
  15. krzysiek03

    ursus c-385

    no panowie niemale pieniadze o caly na gotowo wyszedl 13500zl jak narazie od maja robi robote
  16. krzysiek03

    ursus c-385

    nowe wcielenie mojej osiemdziesiatki dostala przedni naped i tura
  17. tura do c 385 i przedni naped do niego , kosiarke rotacyjna 1.85m hydraulicznie skladana , zgrabiarke karuzelowa metal technik 3.5m,przegrabiarke class W540s no i nowe lemiesze z dlutami do niemeyera
  18. u nas pada ponad tydzien pszenzyto rosnie na klosie masakra bedzie a o wjechaniu w pole to tylko pomarzyc
  19. ci wszyscy ktorzy dostali doplaty bez MR to i tak maja dobrze bo u nas jakie kolwiek rozpatrywanie wnioskow dzie bylo zaznaczone platnosc na MR jest wstrzymane taka dostalem wczoraj odp w agencji. banda (nierobow) i tyle
  20. dokladnie tak mnie tam po sadach nie potrzeba chodzic dam sobie spokoj i kupie ciagnik za swoje to przynajmniej zadnych zobowiazan nie bede musial spelniac
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj