Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w John Deere 6x30

16 komentarzy

Rekomendowane komentarze

A jak tu się biegi zmienia ze sprzęgłem czy jak bo nie wiem ??? Ustawia się wajche np na B i puzniej sie ją popycha do przodu albo do tyłu i wtedy sie redukuje czy jak :):o Żeby nie pyło nigdy nie jechałem tak nowoczesnym sprzętem wiec nie wiem.

Nie wiem jak tutaj to działa,ale jak jeździłem Fendt'em 312 Vario to wystarczyło na takim małym "Joysticku" nadusić guzik kciukiem i do przodu go pchnąć i jechało się wtedy do przodu,a żeby cofnąć to trzeba było wdusić guzik i do tylu "joystick" pociągnąć...

No tu mamy normalnego manuala, nie żaden automat bezstopniowy. Biegi oznaczone literami zmieniamy dużą wajchą przy użyciu sprzęgła. Bez sprzęgła mamy do dyspozycji biegi oznaczone cyframi (zmiana pod obciążeniem- 4 biegi).

power quad plus 24/24 ma przycisk AUTO do zmiany automatycznej półbiegów, a autoquad to o ile się nie mylę jest skrzynią bezstopniową. a kalus77 miał raczej na myśli że można zmieniać przełożenia ABCD nie wciskając sprzęgła przy rewersie ustawionym na N, czego w skrzyniach 16/16 nie zalecają robić.

autopower to przekladnia bezstopniowa.

tylko w rewersie ustawionym na N?? mysle ze to jest zwykly powershift i polbiegi mozna zmieniac bez uzycia sprzegla podczas jazdy :P

ale wtedy nie ma w tym nic automatycznego

moim zdaniem to jest "zwykła" skrzynia tylko półbiegi załączane są elektrohydraulicznie.... tu poprostu nie ma jednego drazka zmiany półbiegów.. zamiast tego sa guziki na żółw i zając...

zgadzam sie z przedmówcą ! to normalna skrzynia w jd 16 biegów z tego 4 ze sprzęgłem (duża dźwignia),a pod obciążeniem 4 półbiegi za pomocą żółw zając (przyciski na tejże dzwigni)

.

moim zdaniem to jest "zwykła" skrzynia tylko półbiegi załączane są elektrohydraulicznie.... tu poprostu nie ma jednego drazka zmiany półbiegów.. zamiast tego sa guziki na żółw i zając...

 

 

tak zółw i zając . mam nówkę takiego jelonka właśnie z zówiem i zającem i w trakcie jazdy z transportem przestał właśnie działać ten system. i pozostały mi tylko biegi główne. dzwoniłem do serwisu to kazali sprawdzic mi bezpieczniki.ale niby wszystkie dobre.sprawa ma sie tak.

zapalam traktor swiecą wszystkie cztery lampki pół biegów za 3sekundy zapala sie tylko jedynka,i jeśli zdąze przestawić na dwójkę to działa dwójka i trójka,i tak mogę jeździć, jeśli w czasie jazdy przełącze na 4 lub 1 to system pół biegów sie wyłancza. natomiast jeśli zapalając nic nie ruszam to po tych wszystkich czterech lampkach zapala sie jedynka i potem gaśnie i juz nic nie moge zrobić tylko biegi główne zostaja, lub zgasić i ponownie uruchomic silnik.

czy moze ktoś mi to wyjąśnić czy musze ściągać serwis?

prosze o szybka odp bo pole czeka ciągnik musi pracować

dzięki

Bigi A B C... zmienia się ręcznie a półbiegi można tez zmieniać ręcznie guzikami na górze lub zmieniają się automatycznie tzn. jak ma lekko to zwiększa półbieg a jak obroty spadają to zmniejsza półbieg.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×