Skocz do zawartości

Gość
  • 6739 wyświetleń

Od srodka w 6430 Dodany obrazek


Rekomendowane komentarze

A jak tu się biegi zmienia ze sprzęgłem czy jak bo nie wiem ??? Ustawia się wajche np na B i puzniej sie ją popycha do przodu albo do tyłu i wtedy sie redukuje czy jak :):o Żeby nie pyło nigdy nie jechałem tak nowoczesnym sprzętem wiec nie wiem.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem jak tutaj to działa,ale jak jeździłem Fendt'em 312 Vario to wystarczyło na takim małym "Joysticku" nadusić guzik kciukiem i do przodu go pchnąć i jechało się wtedy do przodu,a żeby cofnąć to trzeba było wdusić guzik i do tylu "joystick" pociągnąć...

Odnośnik do komentarza

No tu mamy normalnego manuala, nie żaden automat bezstopniowy. Biegi oznaczone literami zmieniamy dużą wajchą przy użyciu sprzęgła. Bez sprzęgła mamy do dyspozycji biegi oznaczone cyframi (zmiana pod obciążeniem- 4 biegi).

Odnośnik do komentarza

power quad plus 24/24 ma przycisk AUTO do zmiany automatycznej półbiegów, a autoquad to o ile się nie mylę jest skrzynią bezstopniową. a kalus77 miał raczej na myśli że można zmieniać przełożenia ABCD nie wciskając sprzęgła przy rewersie ustawionym na N, czego w skrzyniach 16/16 nie zalecają robić.

Odnośnik do komentarza

autopower to przekladnia bezstopniowa.

tylko w rewersie ustawionym na N?? mysle ze to jest zwykly powershift i polbiegi mozna zmieniac bez uzycia sprzegla podczas jazdy :P

ale wtedy nie ma w tym nic automatycznego

Odnośnik do komentarza

moim zdaniem to jest "zwykła" skrzynia tylko półbiegi załączane są elektrohydraulicznie.... tu poprostu nie ma jednego drazka zmiany półbiegów.. zamiast tego sa guziki na żółw i zając...

Odnośnik do komentarza

zgadzam sie z przedmówcą ! to normalna skrzynia w jd 16 biegów z tego 4 ze sprzęgłem (duża dźwignia),a pod obciążeniem 4 półbiegi za pomocą żółw zając (przyciski na tejże dzwigni)

.

Odnośnik do komentarza
moim zdaniem to jest "zwykła" skrzynia tylko półbiegi załączane są elektrohydraulicznie.... tu poprostu nie ma jednego drazka zmiany półbiegów.. zamiast tego sa guziki na żółw i zając...

 

 

tak zółw i zając . mam nówkę takiego jelonka właśnie z zówiem i zającem i w trakcie jazdy z transportem przestał właśnie działać ten system. i pozostały mi tylko biegi główne. dzwoniłem do serwisu to kazali sprawdzic mi bezpieczniki.ale niby wszystkie dobre.sprawa ma sie tak.

zapalam traktor swiecą wszystkie cztery lampki pół biegów za 3sekundy zapala sie tylko jedynka,i jeśli zdąze przestawić na dwójkę to działa dwójka i trójka,i tak mogę jeździć, jeśli w czasie jazdy przełącze na 4 lub 1 to system pół biegów sie wyłancza. natomiast jeśli zapalając nic nie ruszam to po tych wszystkich czterech lampkach zapala sie jedynka i potem gaśnie i juz nic nie moge zrobić tylko biegi główne zostaja, lub zgasić i ponownie uruchomic silnik.

czy moze ktoś mi to wyjąśnić czy musze ściągać serwis?

prosze o szybka odp bo pole czeka ciągnik musi pracować

dzięki

Odnośnik do komentarza

Bigi A B C... zmienia się ręcznie a półbiegi można tez zmieniać ręcznie guzikami na górze lub zmieniają się automatycznie tzn. jak ma lekko to zwiększa półbieg a jak obroty spadają to zmniejsza półbieg.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v