Skocz do zawartości

John Deere 6210



Ciężkie odpalanie na mrozie. Spirala podgrzewająca działa. Myślałem żeby wspomagać się jakimś prostownikiem z rozruchem. Czy jakikolwiek wytrzyma i nie będzie problemu, np z przepięciem albo sterownikami. Ktoś praktykował takie tematy ? dziekuje za odpowiedz


Rekomendowane komentarze

Przewody do wymiany jak akumulator dobry, później rozrusznik, układ wtryskowy, a na samym końcu dopiero grzałka 

 

Ja zmieniłem akumulator i nic 

Nowy rozrusznik i tylko trochę lepiej kręcił, wymieniłem przewody na nowe i jak ręką odjął, dołożyłem też mu drugi akumulator 

Teraz ma 2x74x680

W duże mrozy podłączam grzałkę na 40 minut, odrazu inna praca silnika

SamaPrawda napisał:

A może zacznij taniej i wymień przewody, masę i plusowy?

Karol6130 napisał:

Przewody do wymiany jak akumulator dobry, później rozrusznik, układ wtryskowy, a na samym końcu dopiero grzałka 

 

Ja zmieniłem akumulator i nic 

Nowy rozrusznik i tylko trochę lepiej kręcił, wymieniłem przewody na nowe i jak ręką odjął, dołożyłem też mu drugi akumulator 

Teraz ma 2x74x680

W duże mrozy podłączam grzałkę na 40 minut, odrazu inna praca silnika

mam wrazenie ze przewody czy rozrusznik a napewno uklad wtryskiwy bedzie drozszy od grzalki a skutecznosc niewiadoma. przy montazu grzalki skutecznosc 100% przepraktykiwane w trzech ciagnikach

  • Like 1
7 minut temu, barteko1 napisał(a):

Co z przewodami może być nie tak? ważniejsze chyba czy klemy czyste i w dobrym stanie 

Przepalone, zaśniedziałe 

6 minut temu, robi57362 napisał(a):

 

mam wrazenie ze przewody czy rozrusznik a napewno uklad wtryskiwy bedzie drozszy od grzalki a skutecznosc niewiadoma. przy montazu grzalki skutecznosc 100% przepraktykiwane w trzech ciagnikach

Przewody spawalnicze cięte z metra nie są drogie, zakucie 10 zł 

Rozrusznik jak robi zwarcie i tak długo nie posłuży

A układ wtryskowy tak czy inaczej musi być sprawny 

Za grzałkę zapłaciłem 100zł, wsadziłem od zetora 7211

I tak naprawdę ona mało co pomoże jeśli reszta będzie kuleć

Można sprawdzić akumulator testerem. Sprawdzić połączenia przewodów klemy itd. Nie zaszkodzi przejrzeć rozrusznik. Ty z okolic Siemiatycz jesteś dobrze kojarzę? Jak tak to do Krzyśka Piątka zawieź on nie pamiętam czy na Stacji czy w Anusinie robi. Mam 6330 i też ciężko trochę kręci choć aku nowy.10 tys godzin muszę rozrusznik sprawdzić 

Montowanie grzałki bo będzie najtaniej... Tyle że zamiast usunąć usterkę z maszyny to ludzie próbują ją obejść tanim kosztem i później za jakiś czas wychodzi droga naprawa

Zamiast wtryski sprawdzić to lepiej grzałkę, tylko jak będą słabe wtryski to może mu tłok wypalić i dopiero będzie problem, pierw to niech kolega napisze co sie dokładnie dzieje 

Edytowane przez krzysiek277
Corleone36 napisał:

masz może Whatsapp?

mam, 605 223 807


krzysiek277 napisał:

Montowanie grzałki bo będzie najtaniej... Tyle że zamiast usunąć usterkę z maszyny to ludzie próbują ją obejść tanim kosztem i później za jakiś czas wychodzi droga naprawa

Zamiast wtryski sprawdzić to lepiej grzałkę, tylko jak będą słabe wtryski to może mu tłok wypalić i dopiero będzie problem, pierw to niech kolega napisze co sie dokładnie dzieje 

Tak jak pisałem cięzkie odpalanie zimą, latem od strzała, zimą kręci i nie odpali, jak tylko bedzie troche cieplej na tym samym aku znowu od strzała ! Gdzies czytałem że ten typ tak ma i fabryczny aku nie daje rady ale nie wiem czy to plotka. Może rzeczywiście kable trzeba zmienic i sprawdzić wszystko. Myślałem o jakimś boosterze z rozruchem ale chyba wszystko za małe będzie i pewnie ryzyko spięcia i przekaźników.


SamaPrawda napisał:

A może zacznij taniej i wymień przewody, masę i plusowy?

jaki przekrój/grubość najlepiej tych przewodów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v