Skocz do zawartości

Ursus c330



Z tego silnika juz nic nie będzie . ścięło kołek na pompie oleju a że ani czujnika ani zegara to jechali dopóki silnik dęba nie stanął blok już wcześniej był pęknięty pomiędzy tulejami takze lecimy na grubo nowy blok. nowy wał słupki głowica wałek rozrządu szklanki pompy ze starego silnika zostaną tylko koła rozrzadu pokrywy i misa oleju

Rekomendowane komentarze

o panie za sama cene czesci kupil by dwa dobre silniki


wojt napisał:

@Borekk17 A co mi powiesz na to, uszczelniacze od strony skrzyni wymieniane 2x i dalej leje sie i to nie malo. Na starych kiedys byl spokoj a tu zaraz obrzygane.

Na walku jako tako zadnego rowka nie widac, takie gowniane simeringi robia czy co?

mialem tak ze sprezynka byla za luzna

mario666 napisał:

Z tego co widac to nie jeden mlot był potrzebny 

zgadza się niestety silnik zatarty wszystko stało dęba i żeby rozebrać trzeba było wspomóc się młotkiem

dragonmt852 napisał:

A nie lepiej jakiś używany blok kupić, który byłby w dobrym stanie?

używany niepopekany blok od 2.5tys w górę a przeważnie i tak w miejscu oringow będzie skorodowany importowany nowy blok 3tys brutto dwa już takie poskładałem i mają się dobrze

wojt napisał:

@Borekk17 A co mi powiesz na to, uszczelniacze od strony skrzyni wymieniane 2x i dalej leje sie i to nie malo. Na starych kiedys byl spokoj a tu zaraz obrzygane.

Na walku jako tako zadnego rowka nie widac, takie gowniane simeringi robia czy co?

powierzchnię pod uszczelniacz przepoleruj dobierz uszczelniacz kierunkowy z corteco i spokoj na lata

jarekm411 napisał:

remont drożej wyjdzie niż sprzęt warty

a to juz nie moja sprawa skoro klient chce to się robi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v