Skocz do zawartości

Blok MWM



Osiowanie + nowe tuleje w RSY Iława, generalnie kapitalka silnika trwa.



Rekomendowane komentarze

5 lat temu robiłem Cuminsa  w Case to wyszedł 20 tyś,  na oryginalnych częściach po 1400 za tłok. Tłoki za 400 po 3 godzinach stopiło. Silnik zawiozłem   cały i odebrałem  odpalony. Tu nie opłacało mi się kombinować bo to monoblok. 4 tyś za robotę wszystkiego. 

 Pare lat temu u znajomego robili JD 300 km co ma od nowości 12 tyś   jeden kierowca, akurat wujek. założyli nowy wał za 25 tyś, chyba jeszcze serwis musiał go zakładać żeby była gwarancja. Po 2500 godzinach szlak trafił wał. 

pedro2 napisał:

43 minuty temu, bears napisał(a):

Jaka to kapitalka jak nie wymieniłeś połowe rzeczy? Kapitalka to wymiana/naprawa niemalże wszystkiego zaczynając od wału końcącz na pompie wody, sprzęgle itp. Nadał byś się na handlarza co to w ciągniku za 15tyś piszą że silnik po kapitalce 🤣

Mam ci każdą pozycję co do śrubki wypisać?

Kapitalka to raczej wiadomo, że zestawy, panewki, pompa oleju, pompa wody, tarcze sprzęgłowe, pompa wtryskowa była z wtryskami na stole, końcówki wtrysków i regulacja dawki startowej 

Największy koszt to raczej robocizna. Jak ktoś nie umie albo się boi to musi bulić

Ze starego został blok i korbowody

Ja nie wiem jak ci wyszło 5 tysięcy skoro obróbka bloku teraz ok. 2500zl zestawy 1300zl, wał teoretycznie lepszy 1500zl a gdzie jeszcze reszta rozrząd regeneracja pompy paliwa ok. 1000 zł. Podsumowując licząc wszystko z wymianą szpilek i śrub ciężko wyrobić się w 10tys nie licząc robocizny oczywiście

  • Haha 1
6 godzin temu, rolniku360 napisał(a):

Ja nie wiem jak ci wyszło 5 tysięcy skoro obróbka bloku teraz ok. 2500zl zestawy 1300zl, wał teoretycznie lepszy 1500zl a gdzie jeszcze reszta rozrząd regeneracja pompy paliwa ok. 1000 zł.

Bo on robił remont kapitalny ala handlarz, zrobił to co się już nie nadawało do założenia, a reszta jak jest dobra to nie ma co ruszać. 

8 godzin temu, rolniku360 napisał(a):

Ja nie wiem jak ci wyszło 5 tysięcy skoro obróbka bloku teraz ok. 2500zl zestawy 1300zl, wał teoretycznie lepszy 1500zl a gdzie jeszcze reszta rozrząd regeneracja pompy paliwa ok. 1000 zł. Podsumowując licząc wszystko z wymianą szpilek i śrub ciężko wyrobić się w 10tys nie licząc robocizny oczywiście

Tak wyszło. 2 lata temu.

Nie pamiętam dokładnie cen, za osiowanie 450 chyba. 

Pompa nie była regenerowana. Czytaj aż zrozumiesz co czytasz

Wał chyba niecałe 1100, wałek rozrządu Tyczyn coś ok 4 stów. Zestawy mahle 270 czy 80


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v