Skocz do zawartości

Ursus C-355M & UG3



Chwila przed, śnieżną zamiecią 😄 05.04.2025

Rekomendowane komentarze

Będąc szczerym nie powiem ile dokładnie, bo nigdy tego nie robiliśmy, co do litry nikt nie mierzył, mam Zetora 7211 i porównując oba ciągniki to Zetor dużo więcej spala jak ursus z silnikiem Zetora, Ursus jest blisko tony lżejszy .... więc mniej spala, dzięki zapasu mocy rekompensuje zużycie paliwa, jak to mówią na pół gazie jeździsz i tą samą robotę robi 😁 Tak z Paciorkowej Woli, Pierwszy silnik był od Zetora kupiony 11 lat temu, a jakieś 3 lata temu robili mi remont silnika od C-330M, zakład polecam, jak pisałem mam dwa silniki od nich. Także śmiało zakładaj silnik od Zetora, będziesz zadowolony.

W dniu 11.04.2025 o 08:57, Genius9872 napisał(a):

Będąc szczerym nie powiem ile dokładnie, bo nigdy tego nie robiliśmy, co do litry nikt nie mierzył, mam Zetora 7211 i porównując oba ciągniki to Zetor dużo więcej spala jak ursus z silnikiem Zetora, Ursus jest blisko tony lżejszy .... więc mniej spala, dzięki zapasu mocy rekompensuje zużycie paliwa, jak to mówią na pół gazie jeździsz i tą samą robotę robi 😁 Tak z Paciorkowej Woli, Pierwszy silnik był od Zetora kupiony 11 lat temu, a jakieś 3 lata temu robili mi remont silnika od C-330M, zakład polecam, jak pisałem mam dwa silniki od nich. Także śmiało zakładaj silnik od Zetora, będziesz zadowolony.

dzięki za odpowiedź, ja chyba sobie kupię z agregatu silnik bo do Woli Paciorkowej trzeba oddać stary a ja mam pęknięty blok choć u nich to nie problem, myślę, że na jesienne prace do mojej c360 wleci taki silnik lub zimą,a jeszcze mam takie pytanie czy blok (sam blok bez obudowy rozrządu)  zetora ma identyczną długość co i ursus bo mam tura na sankach i czy nie będę musiał ich przerabiać?

Dziś technika tak poszła w górę, że spawanie bloków to najmniejszy problem, według mnie lepiej kupić od nich silnik gotowy, bo jest po prostu przystosowany , jeden wyjmujesz drugi wkładasz 😁 Blok silnika C360 i Zetora 7211 jest na długość taki sam, Tur będzie pasował na 100% ponieważ mój obecny Tur był na C360 a teraz jest na C-355M , więc wszystko pasuje

5 godzin temu, Genius9872 napisał(a):

Dziś technika tak poszła w górę, że spawanie bloków to najmniejszy problem, według mnie lepiej kupić od nich silnik gotowy, bo jest po prostu przystosowany , jeden wyjmujesz drugi wkładasz 😁 Blok silnika C360 i Zetora 7211 jest na długość taki sam, Tur będzie pasował na 100% ponieważ mój obecny Tur był na C360 a teraz jest na C-355M , więc wszystko pasuje

dobrze że długość ta sama bo jakiś ,,znawca" na YT twierdził, że blok zetora jest krótszy(oczywiście 4 cyl 6911) może i tak zrobię, że wezmę od nich bo już kolektory i są gotowe pod c360 i rozrząd

A u Ciebie jest w bloku miejsce na grzałkę?

Grzałki nie mam, w fabrycznym Zetor też nie mam, na zimę to w Ursus mam zamontowana świece płomieniową + dodatek do diesla. A wracając do silnika i zakupu, najlepszym rozwiązaniem jest kupno gotowego silnika, bo raz masz gotowy zamach pod c360 ... dalej pokrywę rozrządu od c360 , wszystko masz złożone i tylko zamieniasz silniki i wszystko pasuje,

7 godzin temu, Genius9872 napisał(a):

Grzałki nie mam, w fabrycznym Zetor też nie mam, na zimę to w Ursus mam zamontowana świece płomieniową + dodatek do diesla. A wracając do silnika i zakupu, najlepszym rozwiązaniem jest kupno gotowego silnika, bo raz masz gotowy zamach pod c360 ... dalej pokrywę rozrządu od c360 , wszystko masz złożone i tylko zamieniasz silniki i wszystko pasuje,

tak, ale mam stary silnik także z niego powyciągać i zakładać i niech hula, jeszcze zobaczę co wyjdzie może blisko mi się jakiś silnik trafi, bo na OLX to praktycznie tylko Gniezno, a tam mam z 360 km  do Woli paciorkowej 180 km to chyba jednak wezmę od Krawca

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v