Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Deutz-Fahr?

Ciągnik Deutz-Fahr, prawdopodobnie model X720, stoi na placu gospodarstwa podczas serwisu. Wyposażony w silnik Deutz o mocy około 270 KM, ten model jest znany z 6-cylindrowej jednostki o pojemności 7,1 litra, co zapewnia optymalną wydajność podczas intensywnych zadań polowych. Jego mechaniczna skrzynia biegów 24/24 umożliwia płynne dostosowywanie prędkości pracy do różnych warunków terenowych, a maksymalny udźwig tylnego TUZ wynoszący 10 000 kg pozwala na współpracę z dużymi maszynami towarzyszącymi. Dzięki tym podzespołom, ciągnik efektywnie wspiera różnorodne prace, od orki po ciężkie operacje transportowe, co czyni go wszechstronnym narzędziem w rękach rolnika. Na miejscu serwisowym, jego imponujące specyfikacje mogą być optymalizowane, aby długotrwale zaspokajać potrzeby intensywnej eksploatacji.


Rekomendowane komentarze

Co do DX'ów i Agrostar'ów, to poziom oleju w moście i skrzyni sprawdzamy w pokrywie bocznej skrzyni biegów po prawej stronie klasycznym bagnetem albo wziernikiem - zależy od rocznika. Wiem, że do plecaka wlewa się olej, jeżeli nie ma w ciągniku dodatkowego zbiornika oleju hydraulicznego. Tutaj nie mam pewności, czy aż tyle ma go być. Jeżeli w skrzyni biegów masz odpowiedni poziom, to być może tutaj tak może być. U siebie jeszcze tam nie zaglądałem, a olej hydrauliczny wlewam tylko i wyłącznie w dodatkowy zbiornik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v