Skocz do zawartości


Nowe nabytki  w akcji obornik 

 

Deutz-Fahr nabytek 2024 

Przyczepa  nabytek 2025

Co widzimy na zdjęciu Deutz-Fahr 5125 + przyczepa jednoosiowa?

Ciągnik Deutz-Fahr 5125 pracuje na polu z przyczepą jednoosiową, przygotowując się do rozładunku. Napędzany silnikiem Deutz o mocy 126 KM, model ten doskonale radzi sobie z różnorodnymi zadaniami w gospodarstwie. Niezakłócona moc jednostki napędowej współgra z mechanicznie sterowaną skrzynią biegów 30/30, zapewniając operatorowi precyzyjną kontrolę nad maszyną. Dzięki maksymalnemu udźwigowi tylnego TUZ wynoszącemu 5540 kg, ciągnik daje sobie radę nawet z najcięższymi przyczepami, co zwiększa jego wszechstronność w pracy polowej i transportowej. Tego typu zestaw świetnie sprawdza się podczas intensywnych sezonów rolniczych, zapewniając efektywną obsługę transportu zbiorów.

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

3 minuty temu, atrol123 napisał(a):

W sumie najcięższa robotę jaka widział to orka Unia Tur 5x35 . Reszta maszyn chodziła w 95KM NH lub 80KM Pronarze . Agregat talerzowy 2.7m  prasa  MF kosiarka 2.8m bez kondycjonera  rozrzutnik 7T . Brakuje mu trochę masy na przodzie miał być tuz +wom ale jak zawsze są inne wydatki. 

a ile Cię kosztował ?

Tak.  Powiem tak jesli już to 6125c bo mocniejszy podnośnik  . W 6115c jest taki samy jak w 5125 .   A wagowo zdaje się że 500kg cięższy ale to  o amortyzacje oski. Koła takie same jak mam w 5125. Dodatkowo budżet nie z gumy i w cenie netto 6115 mam 5125 brutto . Mówię tu o takiej samej skrzyni 20x20  bo tam były jeszcze rvshift i TTV 

Edytowane przez atrol123

Bo to ciągnik typowo dla krowiarza  pod prasę kosiarkę zgrabiarka itp . Do ciężkiej pracy średnio się nada. Ogólnie niedaleko w parkach krajobrazowych mają 2 x 5105 tyle że jeszcze bez DPF itd i z tego co wiem jakoś to jeździ tyle że tam tylko pracę zielonkawe kosiarka grabienie prasa zwózka beli i to wszystko w najgorszych bagnach .

Inna kwestia to wybór nowego z gwarancją czy 10-20 letni z niepewnym przebiegiem . 

Edytowane przez atrol123
2 godziny temu, atrol123 napisał(a):

4.1 x 2.1 x 1m wymiary wewnętrzne paki . Nie czuć aby mocno naciskało. Ładowane równo z burtami. Koła 22.5 uginają się ale to nie wiem ile tam wiatru jest w nich. 

@Piotruniu25 zakup gotówkowy podparty finansowaniem fabrycznym .

to mówisz że ten Twój od 6115c różni się tylko amortyzowaną osią? a jaki koszt amortyzacji do twojego?

Nie wiem czy jest taka opcja w 5125  nie dopytywałem. Najdalsze pola  5km jeszcze po asfaltowej drodze .W  pozostałych ciagnikach nie ma i jakoś się żyje. Dwa nie ma czegoś to się nie zepsuje , nie zużyje Wydaje mi się że handlowiec  mówił że 6115 w standardzie ma miękka oś  . Reszta danych na papierze jest mocno zbliżona. Tylni tuz to samo co 5125  hydraulika 55l opcja 90 i tu i tu występuje . Silnik teoretycznie ten sam (po oznaczeniu ) jednak trochę inny osprzęt tak serwisant twierdzi .Waga wg broszury 5125 - 4350 kg 6115-  4600   Swojego nie ważyłem . DMC obu 7500 kg  tak samo jak oś przednia nośność 3000kg  . Dopiero od 6125c ma większe parametry udźwigu  ,DMC i nośności osi przedniej ,wydajność hydrauliki 90 standard 120 opcja 

 Ogólnie stał jeden obok drugiego na placu to 6115c wydaje się wizualnie ciut większa . Maska idzie wyżej i bardziej płasko  w moim bardziej opada ku przodowi . I kabina jakby wyżej osadzona była,ale to może przez to że mogą występować inne skrzynie biegów. 

Edit: 

Nie wiem czy trefny egzemplarz czy kijowy model . Ciągnik aktualnie ma 175h  . Przez ostatnie 15h doszło : wyciek oleju/płynu pod osłoną wału (rurki prowadzące do hamulcu oraz przedniego mostu ) cieknąca złącze hydrauliczne (nigdy nie używane ) a dziś postanowił zgubić zakresy (jeździ tylko na szosowych) . Dodatkowo serwis jest mocno opieszały ( lakier na błotniku czekam już 3msc )  wyciek z rurek w  okolicy wału napędowego (4 tydzień )  złącze hydrauliczne tydzień .  W takim tempie na koniec gwarancji (lipiec ) będzie kapitalny remont silnika skrzyni czy pieron wie czego 

Szczęście w nieszczęściu że ciągnik który miał iść do handlu (Pronar 82) został  i on nadrabia godziny za Deutz-a

Edytowane przez atrol123
  • Sad 1

Silnik FARmotion45  4cyl 3.8 l 

Co ciekawe w modelach serii 6.4  do 6150.4 (150KM) ten sam słupek co w tym  , inny tylko osprzęt . Informacja od serwisanta . 

O nic nie chodzi tylko o ilość drobnych upierdliwych usterek tak jakby ktoś w klapkach skręcał z losowych części.   Kurcze dużo się nie pomyliłem skręcali w klapkach ale silnik O.o

IMG_20250319_074853.jpg

Edytowane przez atrol123

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v