Skocz do zawartości

Massey Ferguson 6260 dolot silnika



Witam,po zdjęciu kolektora dolotowego widać w głębi głowicy sporo nagaru czy tak powinno być,co może być przyczyną osadzania się nagaru w dolocie?


Rekomendowane komentarze

co do turbo jest to silnik wolnossący,wtryski możliwe,nie sprawdzane,olej od wymiany do wymiany trzyma stan a dymu w tym ciągniku ja jeszcze nie widziałem,nawet przy dużym obciążeniu prędzej silnik się zadusi niż dym puści,dodam że trzeba było odkręcić kolektor dolotowy aby był lepszy dostęp do regulacji zaworów i tak ssące miały od 0,3do 0,5 a wydechowe od 0,65 do 1,0 mm więc regulacja jak najbardziej słuszna

4x35 obrotkę KV spokojnie powinien radzić, na 18-20cm do 12km/h nawet(taką płytką orka pod rzepak na razówkę kiedyś robiłem). Kverneland jest lekki wiec podnośnik da radę. 

podam przykład mojego Forda transita co w gospodarstwie lata, ma tylko 59KM wiec niby silnik nie powala. całe życie myślałem że po prostu słaby silnik ma i dlatego wolny jest i słaba moc. zero dymku, palił od strzała i oleju ani trochę nie brał. ale kiedyś wzielo nas że chcemy sprawdzić wtryski, a żeby je wyjąć to trzeba było dolot zjąć. po zdjęciu okazalo się że kolektor na jednym cylindrze brudny w środku więc zawór nie szczelny. dałem głowicę do roboty i nowe wtryski. I teraz to jest demon mocy. nie wierzył bym że taka różnica może być jak ktoś by mi to mówił. a ja myślałem czy nie wstawiać większego silnika turbo doładowanego, bo to przecież tylko 59KM. więc jak nie ma mocy to sprwdz wtryski i zmierz kompresję na cylindrach. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v