Skocz do zawartości

Deutz fahr 5095 Keyline GS & Tolmet Astat 300



Test jakby co. Do nowego nabytku to jeszcze trochę czasu 😛.
Co widzimy na zdjęciu Deutz fahr 5095 Keyline GS & Tolmet Astat 300?

Deutz-Fahr 5095 Keyline GS w pełnym akcji na ściernisku, doskonale współpracuje z pługiem Tolmet Astat 300. Ciągnik, wyposażony w 4-cylindrowy silnik o pojemności 3.8 litra, generuje moc znamionową 95 KM, co umożliwia efektywną orkę na wymagającym terenie. Dzięki mechanicznej skrzyni biegów z 30 przełożeniami, maszyna zapewnia precyzyjne dobranie prędkości roboczej do warunków pracy. Deutz-Fahr 5095, w zestawie z Tolmet Astat 300, idealnie sprawdza się w ciężkich pracach polowych, gdzie jego wydajność i wytrzymałość są kluczowe dla jakości uprawy.

  • Like 2



Rekomendowane komentarze

Mój zakup to do Młodego Rolnika także moc mnie ogranicza. Pewnie przyznali by mi 100KM ale jednak wolę nie mieć adblue. Na mój areał pasuje 80KM i szczerze mówiąc nie widzę lepszej propozycji niż DF 5075 keyline. Ma rozstaw osi 2.4m. Ciągnik ten ma być zastępcą Proximy power w razie awarii. Początkowo rozważałem mccormick x5.085 silnik 3.4L 75KM, ma wiele konfiguracji wyposażenia ale jest to mniejszy ciągnik z rozstawem osi 2.17m. Drugi był Steyr Kompakt 4080 ale też jest mniejszy, ma krótszy rozstaw osi i silnik 3.6L 80KM także posiada AdBlue. Rozważałem też DF pelnej serii 5 ale też no kosztuje 30k więcej. Jest wiele propozycji na rynku ale rewers elektrohydrauliczny chociaż w opcji to konieczność a większość takich do 75KM to mechaniczne jak farmtrac itp.

Chodzi mi o MF 5709m dyna 4. Koła 440 r28, 540 r38. Oferta na 250 netto. 

Też myślałem o tym deutz, ale 210 netto płacić za ciągnik robiony poza Europa, prosty, tylko ze skrzynia z rewersem hydraulicznym to wydaje się dużo. Różnica 40 tys netto na 20 lat użytkowania to warto się zastanowić, tym bardziej MF jest dużo lepiej wyposażony. 

Dodatkowo ten Deutz to nowy model, ciekawe jak z trwałością i jakością. 

Pozdrawiam 

Edytowane przez wojtaso

Od nowości z 2014r. Ma obecnie 3040mtg.  Mogę jak najbardziej polecić. Dopiero teraz są jakieś rzeczy do poprawy a tak nic się nie działo, żeby ciągnik był unieruchomiony gdy potrzebny na już. Silnik, skrzynia czy podnośnik nie ruszane. W 2020 roku wymieniony został uszczelniacz w przednim kole. W zeszłym roku zmieniona chłodnica silnika bo ciekła. Ostatnio zmieniałem elektrozawór od włączania napędu bo nie działał poprawnie przez co uciekało powietrze i nie dało się załączyć napędu. Teraz czekam na uszczelnienie do siłownika pneumatycznego od załączania napędu. Do wymiany także będą uszczelniacze siłowników zewnętrznych od podnośnika gdyż opada oraz zawór hamulca przyczepy, który jest nieszczelny.

Edytowane przez WojtekBuawski
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v