Skocz do zawartości

Massey ferguson 9S.425



Maszyna poprostu genialna. Kabina, powierzchnia szyb, cicho, skrzynia, joystick itp. Tylko cena dla rolnika w tym kraju nie dostępna.

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

9 godzin temu, lamboEVO100 napisał:

Widzę że najbardziej o te kredyty boją się ci co o nich słyszeli 🤣

Ta, kredyty fabryczne 0% napradę zero procent, bo te bankowe to wiadomo.

I warto je brać bo za darmo nawet jak ma się kasę na całość to poco ją wydawać na raz jak za pożyczenie nic więcej oddawać nie trzeba .

Edytowane przez Strongman

Ja bym bankowego nie brał bo bank sporo za te pozyczenie chce naprawdę dużo a fabryczny jakieś maszyny to co innego oddajesz tyle ile pożyczasz bez żadnych jakiś zarobków dla banku.

Na mf 3 lata dają bez zadnych jakiś tam kosztów nie wiem czy jakaś opłata jest przygotowawcza ale jak co pewnie śmieszne pieniądze .

Edytowane przez Strongman
6 minut temu, Strongman napisał:

Ja bym bankowego nie brał bo bank sporo za te pozyczenie chce naprawdę dużo a fabryczny jakieś maszyny to co innego oddajesz tyle ile pożyczasz bez żadnych jakiś zarobków dla banku.

Na mf 3 lata dają bez zadnych jakiś tam kosztów nie wiem czy jakaś opłata jest przygotowawcza ale jak co pewnie śmieszne pieniądze .

Akurat, brałeś że się wypowiadasz? Fabryczny to nic innego jak przez bank tylko firma dopłaca parę zł. Weź tego mf i zobaczysz 0 kosztów jak świnia niebo.

Kredyty 0 to czasami ściema czasami nie. Dealerzy i tak mają kosmiczne marże. Czasami mogą z tej marży trochę dla banku zejść innymi czasy mogą to w cenę klientowi wliczyć tego nigdy nie wiesz. Równie dobrze możesz kupić ten sam ciągnik za gotówkę i też to samą marżę zapłacisz. Rynek nowych ciągników to patologia można zapomnieć o konfiguratorach jak w przypadku aut osobowych gdzie wiesz ile zapłacisz i możesz się ewentualnie spodziewać rabatu kilku procent w salonie.

Pokończyły się złote czasy dilerom to fakt niezaprzeczalny. Gdyby nie UE dążąca do zaorania przemysłu i rolnictwa było by inaczej. Johndeer spierdolił do Turcji Indii i ch... wie gdzie a Claas powoli się przenosi do Chin. W UE zostaną ośrodki projektowe i badawcze.

Co raz trudniej jest wciskać handlowcom maszyny za miliony "trzeba się rozwijać". Był ostatnio u mnie jeden znajomy chłopaczek(nawet daleka rodzina) i tam gadka szmatka i mówie: przecież ty masz sam gospodarstwo i obrabiasz starym Fendtem bodajże 311 a namawiasz do zakupu nowych ciągników. On że taka praca i na szkoleniach mówili co trzeba mówić i jak nawijać makaron na uszy. On ma za zadanie sprzedać a reszta to już nie jego sprawa. Czasami sam dziwi się jak ludzie na to się łapią. Rzeby dobrze zarobić w handlu  trzeba mieć twardą d*pę. Coś w tym jest.

Wszak prawdziwą sztuką w marketingu jest nie sprzedać potrzebującemu lecz wykreować potrzebę której klient nie ma. Rolnicy będa kupować mniej ciągników ale zaczną lub zwiększą zakupy firmy usługowe nie tylko do rolnictwa a np koszenie poboczy i inne prace drogowe czy firmy budowlane itd. Znajomy dealer jd sprzedał w tym roku dwa ciągniki i to dość bogato wyposażone klientom publicznym. Znam też firmę z branży drogowej która w tym roku kupiła 5 ciągników w przyszłym dokupi chyba jeszcze z dwa lub trzy. W zeszłym roku kupiła jeden.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v