Skocz do zawartości

Linka gaszenia 3P



kurna no naprawde, przyoszczędzić na nowej nakrętce? Nie zauważyłem, że nie ma w komplecie. Na starym pancerzu miała inny skok gwintu i musiałem drałować parenaście kilometrów, zmarnować godzine, bo ktoś poskąpił nakrętki za 50 groszy... Co będzie kolejne?! tarcze sprzęgłowe bez tulei z frezem, żeby sobie ze starej tarczy przenitować?

  • Like 2

Rekomendowane komentarze

kubaguzik napisał:

to że na tarczy są 2 nity mniej względem oryginału i zrywają się jedna po drugiej też nazwiesz januszostwem? albo że zdaża się że wymiaru część nie trzyma? mam za to głaskać was po głowie i mówić spoko, stocze sobie, albo napawam, albo będe jeździł po sklepach żeby kupić nakrętke której w zestawie nie ma?

Źle zrozumiałeś jego słowa

  • Like 1

I co z tego, że tanie, jak potem pół dnia trzeba je dostosowywać żeby pasowały ... Koło pasowe do Bizona kupowałem, rowek na wpust wg katalogu powinien być szerokości 8mm, przywożę te nowe koło, próbuję zakładać, nie pasuje, suwmiarka w rękę a tam szerokość rowka na kole 7,8mm ...

Edytowane przez Tomasz0611

Mnie z czesci do 3p jakiś czas temu wnerwiły śruby głowicy. Kupiony nowy komplet. Sobota popołudniu, sklepy zamknięte. Skręcane kluczem dynamometrycznym. Tak przy 2/3- 3/4  docelowego momentu zaczęły sie zrywać gwinty...   

Druga akcja: ojciec kupil wieszak z korbką do podnosnika. Pod ciężarem dolnej listwy  przekładnia przeskakuje... To spowrotem do sklepu, a reszta na stanie po przyblokowaniu ręką też przeskakuje...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v