Skocz do zawartości

New Holland t5.120 DC



Po roku oczekiwania w końcu dojechał

  • Like 4

Rekomendowane komentarze

5 minut temu, Karol06 napisał:

Strzelam że 440/65r28 i 540/65r38

Gratuluje ciągnika, fajnie wygląda 

 

Dokładnie takie ma opony 

Dzięki 

1 godzinę temu, Bercik92 napisał:

Gdyby jeszcze przemalować n azielony kolor wtedy byłby pierwyj sort 👍

Na tą markę narzekać nie mogę 

31 minut temu, kaczorek napisał:

jaki rozmiar opon? i ile ma mierzy wysokości?

Około 2,9 m, z niskim dachem miałby 2,72 m przy tym rozmiarze opon 

52 minuty temu, Bercik92 napisał:

A najważniejsze pytanie. Jakie wyposażenie i cena? I dlaczego tak drogo.. 🤔 🤭

Brakuję tylko przygotowania pod nawigację, przedni wom, hydraulika z przodu, gniazdo isobus i cięgła hydraulicznego. Cena za sam ciągnik  to 350tys netto, na chwilę obecną już 410 tys netto 

Edytowane przez kondzio1663
Dnia 10.02.2023 o 21:45, PawelKtm525 napisał:

a co to za klasa ciągnika żeby miękka os byla bez dopłaty to nie fyndt czy valtra

Przecież ten NH jest o 2 klasy wyżej od Valtry która jest na słabym (ale oszczędnym ) silniku i beznadziejnej skrzyni, o kabinie nie wspominając... Silnik, kabina i skrzynia w NH są 2 epoki przed Valtrą

Dnia 10.02.2023 o 21:47, bronek napisał:

wg broszury jest to opcja, więc nie dopytywałem czy jest w cenie czy też nie. Ale mimo wszystko ten NH wychodzi drogo w stosunku do MF 5s

NH wychodzi drogo w stosunku do MFa bo jest od niego lepszy. Argumenty te same co wyżej.

Edytowane przez John175

Moim zdaniem wręcz odwrotnie jest 🙂 DynaVt czy dyna6 lub dyna4 skrzynie pancerne. silniki Sosu tak samo. Jakość wykonania w kabinie również na + dla MF. Mam wśród znajomych kilku posiadaczy MF serii 7700s, 5400, 5700m i NH t7, t6 ,t5, z MFami puki co nikt nie miał problemu, a w Nh w t7 sprzęgło po 3500h, t6 skrzynia biegów po 2500h(45tys zł), t5 tłumik drgań po 4000h. Może tylko wśród moich znajomych Nh się psuje, ale jak dla mnie Nh jest słabszym produktem niż MF, JD, czy Valtra. Ludzie je kupowali bo były do tej pory sporo tańsze od konkurencji (aczkolwiek trochę "oszukiwali/wprowadzali w błąd" nazywając modele. taki t6.175 miał 140KM , a nie 175) często ludzie byli zdziwieni po zakupie, że ciągnik nie "zdoła"

1 minutę temu, bronek napisał:

Moim zdaniem wręcz odwrotnie jest 🙂 DynaVt czy dyna6 lub dyna4 skrzynie pancerne. silniki Sosu tak samo. Jakość wykonania w kabinie również na + dla MF. Mam wśród znajomych kilku posiadaczy MF serii 7700s, 5400, 5700m i NH t7, t6 ,t5, z MFami puki co nikt nie miał problemu, a w Nh w t7 sprzęgło po 3500h, t6 skrzynia biegów po 2500h(45tys zł), t5 tłumik drgań po 4000h. Może tylko wśród moich znajomych Nh się psuje, ale jak dla mnie Nh jest słabszym produktem niż MF, JD, czy Valtra. Ludzie je kupowali bo były do tej pory sporo tańsze od konkurencji (aczkolwiek trochę "oszukiwali/wprowadzali w błąd" nazywając modele. taki t6.175 miał 140KM , a nie 175) często ludzie byli zdziwieni po zakupie, że ciągnik nie "zdoła"

Porównujemy skrzynie z przełożeniami. W NH T5 DC jest dwusprzęgłowy automat z zaawansowaną funkcją automatyki (GSM) w MF 5S jest zwykły powershift więc tu nie ma co porównywać bo NH ma lepszą skrzynie. Silniki FPT są dużo lepsze od Sisu (chociaż NH więcej palą). Nie wiem w jakim MF siedziałeś ale ja jeździłem nowymi i jakość w kabinie jak i sama kabina jest sporo gorsza od NH. I mówie to z własnego doświadczenia jeżdżąc i tym i tym.  PS. znajomemu popsuj się nowy MF 150kM i musiałem NH trawe mu zbierać, także MF awaryjny tak samo jak NH.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v