Skocz do zawartości
  • Like 1



Rekomendowane komentarze

 

 

 

 

12 minut temu, Roman4321 napisał:

w zasadzie się powinno zrobić pomiar czy trzeba, napawać i dopiero roztoczyć pod wymiar, a obniżanie stopy to jajo się 

 

Najpierw pytasz jak to się robi  a później sam tłumaczysz jak należy to poprawnie zrobić .WTF ? 

Edytowane przez Rafallll360
16 minut temu, Roman4321 napisał:

zastanawia mnie jak składasz te silniki po osiowaniu skoro dziura większa niż panewka?, jedynie po większych przygodach warto iść w coś takiego jak osiowanie, jeśli wał po złożeniu i skręceniu sie obraca to znacz że wszystko w normie, jak jest zablokowany to trzeba osiować

Jak wywnioskowałeś że otwór może być większy po osiowaniu  niż panewka to ja nie mam pojęcia.Przecież jak oddaje blok do szlifierza to po pomiarach widzi gdzie stopa i blok jest rozbita pod panewką,gdzie zaniżone a gdzie zawyżone i robi wszystko na zero.Chcesz zabłysnąć to posyp sie brokatem i nie rób pajaca z siebie 

  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v