Skocz do zawartości

MF 255 uszczelka głowicy



Klasyka w swoim rodzaju 😅

Rekomendowane komentarze

Blok pęka na tej szpilce od głowicy co był przedmuch ale to wina dokręcenia głowicy nie kluczem a rurka 

Tuleja zaniżone to występują w tych zestawach naprawczych z niskiej półki cenowej 

Wał pęka w siatkach z racji bardziej masywnego koła zamachowego 

Blok może i tańszy ale czy jest pierwszej jakości tam też bywają tuleje zaniżone i koło problemu dalej się kręci 

Bo to nie są silniki do nauki mechaniki przez stodalarzy. Czego oczekiwać skoro większość bloków jest pękniętych przy szpilce przez dokręcanie głowicy rurą, tuleje gotowe obsadzane młotkiem w bloku...

Ten kto nie remontował silnika albo robił to w porządnym warsztacie nie wie jak wygląda tam uszczelka. Reszta wymienia dwa razy na sezon :D 

  • Like 1

Ten typ po prostu tak ma. 

Mój jest z odrzutu na Hiszpanie, od początku były problemy z zasmarkanym silnikiem i biciem koła z tyłu. 

Silnik po gwarancji uszczelniony, uszczelka pod głowicą raz na dwa lata. 

W 12r wsadziłem tą czarną, była przez 5 lat aż do kapitalki

W tamtym roku poszedł nowy blok, głowica i wał. 

Zobaczymy czy nie będzie teraz dmuchał 

Panowie a spotkał się ktoś z problemem przypalonych końcówek wtryskiwaczy? Pytanie czy to nie wina tej przepalonej uszczelki bo akurat 1 i 2 cylinder był taki przypalony na 3 cylindrze końcówka była dobra. Chyba że winna jest pompa bo też czasem coś świruje ... Na tej uszczelce niby jeździł gdzieś z 5 lat także myślę że to niezły wynik :D Teraz założyliśmy taką samą, ale może zakupię tą którą wyżej poleciliście.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v