Skocz do zawartości

simsones

Nie dała rady przeciągnąć 😅 ciekawe jakby mocarna 60 dała radę 😂😂

Co widzimy na zdjęciu Ursus C-330M?

Ursus C-330M współpracuje z przyczepą rolniczą podczas transportu po ściernisku, wykorzystując nieskomplikowaną, ale wytrzymałą konstrukcję charakterystyczną dla tej serii. Model C-330M, produkowany w latach 1986–1993, napędzany jest dwucylindrowym silnikiem wysokoprężnym S-312C o pojemności 1960 cm³ i mocy około 30 KM, co w zupełności wystarcza do lekkich prac polowych i transportu płodów rolnych. Mechaniczna skrzynia biegów 6 2 pozwala dobrać odpowiedni bieg zarówno do pracy w polu, jak i do jazdy z przyczepą po drodze gospodarstwa. Masa własna ciągnika wynosi około 1900 kg, a tylny trzypunktowy układ zawieszenia (TUZ) osiąga udźwig rzędu 1200 kg, dzięki czemu ciągnik dobrze radzi sobie także z lekkimi maszynami zawieszanymi. Na rynku wtórnym w Polsce przybliżone ceny Ursusa C-330M wahają się zazwyczaj w granicach 20–40 tys. zł w zależności od stanu technicznego i wyposażenia.

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

UC345 napisał:

Ja tego nie przeczę.

Ale dla Ciebie kierowca który jeździ solówką po kraju to matoł.

Pozdrawiam, szerokości.

no to wytlmacz mi jak przekroczysz granicę samochodem którym wykonujesz transport TIR z 8 pasażerami skoro dla towarów jest jedna granica a dla pasażerów inna granica? po za tym taki pojazd musi być przystosowany do zamknięcia celnego.

Przed chwilą, jarekm411 napisał:

no to wytlmacz mi jak przekroczysz granicę samochodem którym wykonujesz transport TIR z 8 pasażerami skoro dla towarów jest jedna granica a dla pasażerów inna granica? po za tym taki pojazd musi być przystosowany do zamknięcia celnego.

Dobrze mówisz.

To samochody ciężarowoosobowe przystosowane do przewozu towarów z przedłużoną kabiną na max 9 osób w środku. Na granicy jak z towarem.

 

16 godzin temu, jarekm411 napisał:

Nie wszyscy wiedzą, że skrót TIR pochodzi z języka francuskiego i nie jest wcale nazwą samochodu, a międzynarodowej konwencji celnej z 1975 r. Jej pełna nazwa brzmi Transport International Routier – czyli Międzynarodowy Transport Drogowy coś mówiłeś o okuliście?? z pewnością Tobie by się przydał nie tylko okulista. TIR to dokument

TIR tak, ale napisałem tir (małymi literami). Oferta na okulistę wciąż aktualna, jak coś to pytaj.

barteko1 napisał:

16 godzin temu, jarekm411 napisał:

Nie wszyscy wiedzą, że skrót TIR pochodzi z języka francuskiego i nie jest wcale nazwą samochodu, a międzynarodowej konwencji celnej z 1975 r. Jej pełna nazwa brzmi Transport International Routier – czyli Międzynarodowy Transport Drogowy coś mówiłeś o okuliście?? z pewnością Tobie by się przydał nie tylko okulista. TIR to dokument

TIR tak, ale napisałem tir (małymi literami). Oferta na okulistę wciąż aktualna, jak coś to pytaj.

na czym polega różnica w znaczeniu twoim zdaniem??

Człowieku czego ty nie rozumiesz? Sam pisałeś że TIR to organizacja, a "tir" to (bynajmniej w moim mniemaniu) potoczna nazwa samochodu ciężarowego. Nie rozumiem twojego oburzenia moimi słowami na temat tego, że ciapek wyciąga tira, przepraszam, następnym razem napiszę, że ciągnik rolniczy o oznaczeniu C-330 wyciąga samochód ciężarowy złożony z dwuosiowego ciągnika siodłowego i trzyosiowej naczepy typu wywrotka o wywrocie jednostronnym.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v