Skocz do zawartości

Zestaw naprawczy Zetor 5245



I kolejny zetorek na zestawach złoteckiego 💪 (podziekowania Bizon1201)



Rekomendowane komentarze

Stare były mocno zjechane że nowe czy tak profilaktycznie skoro góra robiona korby wyjęte to przy okazji od razu dajesz nowe

Pytam z ciekawości będę znajomemu za jakiś czas robił górę silnika w c-330 bo już kompresji brak i spala sporo oleju czyli pójdą nowe zestawy, głowica i korby do zrobienia tak samo pompa i wtryski do sprawdzenia i tak się właśnie zastanawiałem co z panewkami skoro dół silnika ok ciśnienie na wolnych obrotach około 3 bary na wysokich coś ponad 5 bar jesienią montowałem zegar to wiem tym bardziej że sam dół robiony był z 7 lat temu ze zwględu na znikome wtedy ciśnienie oleju mimo nowej pompy, po pomiarach wyszło że wał wydawał 4 szlif więc sobie darował i kupiony został nowy wał, panewki, wymieniony był przy okazji kompletny rozrząd i wtedy góra nie był ruszana bo było jeszcze wszystko ok teraz jest na odwrót że trzeba zająć się górą :) i tak sobie myślę co z panewkami korbowodowymi robić skoro ciśnienie ok dać te same w swoje miejsca czy nowe mimo dobrego ciśnienia hmm...

2 godziny temu, rolniku360 napisał:

Zlotecki wypada lepiej jakościowo od mahle?

Mahle to mahle

 

1 godzinę temu, Roki212 napisał:

tak sobie myślę co z panewkami korbowodowymi robić skoro ciśnienie ok dać te same w swoje miejsca czy nowe mimo dobrego ciśnienia

Zawsze można dać nowe ale wątpie żeby wał był w idealnym stanie a wtedy wymiana na darmo.

1 minutę temu, bears napisał:

wątpie żeby wał był w idealnym stanie a wtedy wymiana na darmo

zapewne tak ale też myślę że można dać nowe bo tragedii z wałem nie powinno jakiejś tam być, a skoro ciśnienie trzyma to nie ma co pchać się w koszty znów to wyciągać i oddawać do sprawdzenia czy do szlifu, przez ten czas jak mówił około 1600 mth zrobił więc jak nic się nie stanie spokojnie drugie tyle nakręci a nawet i sporo więcej jak będzie oczywiście dbał stosując odpowiedni olej i robiąc w czas wymiany :)

Zależy gdzie kupisz. Swojego czasu na czeskiej stronie mieli właśnie zestawy KS z dostawą do PL, w cenie podobnej jak u nas.

U nas znalazłem swojego czasu takie: https://agrozeto.pl/pl/p/-ZESTAW-NAPRAWCZY-30114011-KOLBENSCHMIDT-55110018/7487 

Te czeskie miały trochę inne opakowanie i niebieskie oringi. Jak znajdę tą czeską stronę to podeślę.

Edytowane przez PaweLisowicz
2 godziny temu, PaweLisowicz napisał:

Wiadomo czynników jest strasznie dużo o których ludzi nawet nie zdają sobie sprawy... Ale na dzień dzisiejszy jakie są najlepsze zestawy według was ? Wiadomo pandemia wszystko psuje... 

A kto to wie? Zestawy markowe czy to ks czy mahle chodzą latami w różnych ciągnikach obsługiwanych przez różnych ludzi i pracujących w różnych warunkach i wykonujące różne prace. Jeden zagląda częściej do filtra, drugi wcale a trzeci jeździ z dziurawą gumą na ssaniu. Do tego na przestrzeni lat skład tulei może się zmieniać podobnie jak technologia produkcji już nie wspominając o wypuszczenie na rynek nieświadomie lub świadomie bubli. Pomyśl kto racjonalnie myślący odpowie Ci na pytanie które zestawy są lepsze? 
Jedynie co moge ja powiedzieć to:
THM- indyjskie tanie zestawy, twarde pierścienie o niskiej jakości wykonania, rzuca olejem po remonie do czasu dotarcia. 
Zlotecki- nie przyznają się gdzie produkują poszczególne elementy. Spotkałem się wielokrotnie z luźny wymiarem wewnętrznym po wprasowaniu tulei w blok w silnikach perkins.
Ursus - wielka niewiadoma, też się nie chcą przyznać kto im klepie części
Mahle- nigdy nie miałem problemów, nie ukrywają miejsc produkcji czy dostawców cześci
KS- montowałem w ciężarówkach i osobówkach ale nigdy w ciągnikach. 

15 godzin temu, bears napisał:

A kto to wie? Zestawy markowe czy to ks czy mahle chodzą latami w różnych ciągnikach obsługiwanych przez różnych ludzi i pracujących w różnych warunkach i wykonujące różne prace. Jeden zagląda częściej do filtra, drugi wcale a trzeci jeździ z dziurawą gumą na ssaniu. Do tego na przestrzeni lat skład tulei może się zmieniać podobnie jak technologia produkcji już nie wspominając o wypuszczenie na rynek nieświadomie lub świadomie bubli. Pomyśl kto racjonalnie myślący odpowie Ci na pytanie które zestawy są lepsze? 
Jedynie co moge ja powiedzieć to:
THM- indyjskie tanie zestawy, twarde pierścienie o niskiej jakości wykonania, rzuca olejem po remonie do czasu dotarcia. 
Zlotecki- nie przyznają się gdzie produkują poszczególne elementy. Spotkałem się wielokrotnie z luźny wymiarem wewnętrznym po wprasowaniu tulei w blok w silnikach perkins.
Ursus - wielka niewiadoma, też się nie chcą przyznać kto im klepie części
Mahle- nigdy nie miałem problemów, nie ukrywają miejsc produkcji czy dostawców cześci
KS- montowałem w ciężarówkach i osobówkach ale nigdy w ciągnikach. 

Ursus to turek, wiem na 100% bo z tamtąd sprowadzają.

Złoteckiego zakładałem wiele razy , nigdy mnie niw zawiódł .

Mahle  są ok ale w niebieskich pudełkach , te w czerwonych marna jakość i plują olejem .

Prima to to samo co Złotecki.

THM ..szkoda się wypowiadać.

 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v