Skocz do zawartości

thk 5



moda na recykling więc przyczepa z recyklingu


Rekomendowane komentarze

numery jest na ramie z przodu. Patrząc od przedniego zaczepu to lewy narożnik blisko głównego ceownika.

Po pierwsze musimy wiedzieć, że duża cześć przyczep w NRD nie była rejestrowana w ogóle bo prawo dopuszczało to jeśli jeździły tylko po gospodarstwie, a cała reszta zostało dawno wyrejestrowana i nigdzie nie ma po tym już śladu.

Ja kupując dostałe od handlarza umowę kupna sprzedaży z Niemcem (dwujęzyczną nie potrzeba tłumaczenia), na której oświadcza, że przyczepa nie była nigdy zarejestrowana. Z umową poszedłem do wydziału gdzie dostałem próbne tablice, po czym przegląd razem z wyrobieniem tabliczki zastępczej bo oryginalnej nie było, ubezpieczenie i właściwa tablica. Jeszcze przy okazji okazało się, że przyczepa jest o 8 lat starsza niż było w umowie ale pani poprawiła i tyle. Najważniejszy jest numer na ramie aby nie zarejestrować czegoś co już jest zarejestrowane.

Dodam tylko, że nikogo nie zachęcam aby spisał umowę sam ze sobą wpisując dane przypadkowego Niemca i próbował tak zarejestrować cokolwiek. Bo to jest zakazane, zabronione i karalne, choć trzeba przyznać, że nie do sprawdzenia i każdy robi na własną odpowiedzialność i zgodnie ze swoim sumieniem bla bla bla.

@rafal13113 wszystko jest do sprawdzenia, na sasiednej wsi rolnik kupil tak zetora od handlarza bo bedzie taniej zeby spisal umowe z niemcem. przeglad zrobil nie bylo wtedy jeszcze cepiku poszedl do wydzialu komunikacji i wciagu tygodnia prokuratura zabrala traktor handlarz czysty bo nigdzie nie figurowal a chlop traktora nie ma nie wiem jak sie ta sprawa skonczyla. Ze starymi przyczepami jest troche inaczej bo nie maja pelnego vin tylko krotkie nr ramy

Zgadzam się bo tak handlarze próbują sprzedawać kradzione rzeczy i to oczywiście jest do sprawdzenia. A jak wiadomo oszołomów nie brakuje. I czy to ciągnik czy przyczepa jest to do sprawdzenia i oczywiście kryminał gotowy, bo po kradzieży zostaje ślad w papierach i całe szczęście dla nas wszystkich, że nawet po wielu latach jest to do sprawdzenia. Ja tylko napisałem, że wiele tych przyczep w Niemczech nie była nigdy rejestrowana bo prawo to dopuszczało, a część została wyrejestrowana na początku lat 90 po przemianach. W moim wydziale pani powiedziała, że bardzo dużo tak rejestrują i jest to oczywiście zgodne z prawem bo numery są wolne i nie ma przeciwwskazań. Ważne, żeby numery nie były zajęte bo to jest ewidentne krętactwo, ale jeżeli coś nie było nigdy zarejestrowane to prawnie i legalnie podkreślam można to zarejestrować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v