Skocz do zawartości


Dawno mnie nie było, ale to z powodu braku czasu :( Podrzucam wam jedna z ciekawszych realizacji. Rozkroilismy fendta 926, okazało się że z łożyska na walku atakującym zostały tylko szale... Uszkodzony został cały mechaznim, wałek w skrzynie oraz parę trybów.... Łożysko narobił kosztów na ponad 40 tys netto....

Co widzimy na zdjęciu Fendt 926?

Fendt 926 z serii Vario 900 przemierza pole dzięki swojej imponującej mocy 260 KM, zapewnianej przez silnik Deutz o pojemności 7,1 L i sześciu cylindrach. Wyposażony w bezstopniową skrzynię biegów Vario, gwarantuje płynną i efektywną pracę podczas transportu i prac polowych. Z tyłu może współpracować z ciężkimi narzędziami, co czyni go niezastąpionym w intensywnym rolnictwie. Na zdjęciu maszyna jest uchwycona w trakcie naprawy w otoczeniu warsztatu, co podkreśla jej eksploatacyjne możliwości oraz gotowość do sprostania ciężkim zadaniom.


Rekomendowane komentarze

yaro_1 napisał:

dobrze że chociaż części szybko będą, jak by były jakiekolwiek objawy może zniszczenia były by mniejsze? uda się w tydzień poskładać maszynę (chodzi mi od chwili rozebrania, zamówienie części, do poskładania w całość)?

Tydzień? Niema opcji. 4 dni zajęło rozebranie, wymycie każdej Komory i przygotowanie. Jeden dzień zajmie ustawienie mechanizmu, pewnie koło 3-4 złożenie tego do kupy... To już 8 dni roboczych non stop co daje nam 2 tyg bo weekendy odpoczywamy... Do tego dostawa części itp i robi się miesiąc...

i robi się długo, myślałem że rozebranie zajmie krócej... ale przecież trzeba rozmontować na części składowe większą część ciągnika. w dni robocze też nie będziecie siedzieć po 15 godzin, bo tak można przez kilka dni, ale na dłużą metę tak się można zaharować na śmierć, i nie samą pracą człowiek żyje

ciągnik ma już kilka lat, dostępne części to oryginał czy już zamienniki

yaro_1 napisał:

i robi się długo, myślałem że rozebranie zajmie krócej... ale przecież trzeba rozmontować na części składowe większą część ciągnika. w dni robocze też nie będziecie siedzieć po 15 godzin, bo tak można przez kilka dni, ale na dłużą metę tak się można zaharować na śmierć, i nie samą pracą człowiek żyje

ciągnik ma już kilka lat, dostępne części to oryginał czy już zamienniki

No niestety, nieda się rozbierać tego na szybko. Są schematy rozbierania potem czyszczenie długo zajmuje, a nie może przecież zostać żaden kawałek w obudowie... Fendt mimo wieku cały czas posiada oryginały do swoich ciągników. Zresztą nikt nie robi zamienników takich części

yaro_1 napisał:

zdążyło wam się kiedyś żeby oryginalne części nie pasował? w sensie niby nowy wałek ale łożysko ma luz, lub też jest zbyt ciasno dopasowane że nie da się nabić, za wysoki frez na wałku albo coś w tym stylu

Nigdy nie było takich problemów. Raz był problem z tuleja na moście ze pękła bo odlew nie wyszedł a tak to bez problemu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v