Skocz do zawartości

Uszczelka miski oleju C360



Uszczelka korkowo-gumowa (gumokorek). Zobaczymy co to jest warte bo do korkowych nie mam zaufania.

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Dzięki @bears na jesień się może wezmę za to bo już cieknie jak z kaczki i to tak nagle zaczęło się lać i mieć luzy. A co do tulei i silikonu to według mnie powinno się oddać blok do rozwiercenia i zrobienia wstawek, chyba że delikatne wżery  są to na wymiar tuleje i ma być

@Roki212 Ta pasta co Przemo stosuje to ona jest właśnie do tulei, A nie wiem czy połączenie oringow z octowym silokonem to dobre połączenie 

Dużo rzeczy nie powinno się robić ale jest stosowane i działa. Nie ma co dyskutować wiadomo jak to powinno być zrobione fachowo blok do zakładu i zrobią tak jak powinno być. Ale wiadomo jak jest skutki jazdy na wodzie robią sobie w domu w szopie dają te pasty i też chodzi. Sam wychodzę z założenia że skoro coś działa to czemu nie hehe

Jak powinno trzymać na samych oringach a jak poszedł dodatkowo silikon jak i były tam jakieś delikatne wzery to nie powinno puścić, szybciej nowe zestawy będziesz zakładał. 

Co do simeringow to te silikonowe są wg mnie jednymi z lepszych mają odporność na wyższe temperatury chyba do 200 i tak samo do minus 30 czy tam 50 więc nie powinny szybko robić się twarde 

U mnie w okolicy mają tylko uszczelniacze Krampa za 2-5zl co juz w opakownaiu jest twardy jak kamień... Jeden sklep rolniczy trochę dalej ma właśnie takie same jak ma agrobis ( te same napisy), więc stąd moje zapytanie.

@bears To jakich firm stosujesz uszczelniacze?

Edytowane przez PaweLisowicz
12 minut temu, PaweLisowicz napisał:

To jakich firm stosujesz uszczelniacze?

Corteco, Victor, Ajusa i kilka innych firm. Tyle że czasami firmowy uszczelniacz kosztuje kilka albo i kilkanaście razy więcej jak chinol.

Ostatnio kupowałem jakiś mniejszy to chinol kosztował 2zł a Corteco 28zł... O uszczelniaczach combi czy kasetowych nawet nie wspominam bo tam ceny czasami są kosmiczne.

Edytowane przez bears
1 minutę temu, Roki212 napisał:

Niech i kosztuje 40 zł ale jak zakłada się w takie miejsca gdzie potem sporo rozbierania jak pocieknie to już nie ma o czym nawet mówić :)

Róznie ludzie do tego podchodzą. Jakiś czas temu jak tulejowałem znajomemu napęd przedni, obróciło łożyska na zwolnicy, uszkodziło jeden czop zwrotnicy oraz główny sworzeń (ja robiłem tylko regenerację, składał sobie sam) to uszczelniacz zwolnicy przyniósł mi zwykły za 25zł a oryginalnie tam idzie kasetowy za prawie 200 :) Do półosi idą combi a kupił dwa zwykłe... Pewnie zaoszczędził kilka stówek na uszczelniaczach ale jego sprzęt, jego sprawa.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v