Skocz do zawartości

Łożysko w tylnym moście Ursus C-360



Zrobił sie luz na łożysku od ataku. chcąc dokrecic nakretke trzeba dołożyć podkładke dystansową miedzy łożysko A tryb żeby nie darło zębów.? dużo jest roboty z wymianą trybów od 3 biegu?

Rekomendowane komentarze

Powiem tak . Bez rozpołowienia nic nie zrobisz ... Czyli jakieś 3/4 dni roboty (razem z ogarnięciem dyfra)
Powiem tak . Bez rozpołowienia nic nie zrobisz ... Czyli jakieś 3/4 dni roboty (razem z ogarnięciem dyfra)
Powiem tak . Bez rozpołowienia nic nie zrobisz ... Czyli jakieś 3/4 dni roboty (razem z ogarnięciem dyfra)

Żeby się dobrać do łożysk ataku musisz wyjąć również koło talerzowe bo inaczej nie wyjmiesz ataku. Jeśli złożysz atak musisz go na nowo ustawić względem koła talerzowego(podkładkami przychodzącymi pod obudowę łożysk ataku) a później już kołem talerzowym ustawić luz między zębny. Czyli praktycznie wszystko trzeba wyjąć. Jeśli chcesz robić 3 bieg to z automatu robisz i drugi bo górne koło jest wspólne a wymienia się najlepiej kompletami. Ogólnie sporo roboty bo trzeba wszystko ze skrzyni wyjąć ;) 

Ale syf  w skrzyni olej  to chyba przepalonka lana i nie zmieniana z 30lat....Musisz odjechać silnikiem skrzynią i mostem i zrobić raz  a dobrze nowe łożyska wałki koła które wymagają wymiany  i najważniejsze wszystko wymieniamy parami i nie słuchaj komuchów co pierniczą trzy po trzy  że nie trzeba a później skrzynia głośniej chodzi niż na starych kołach.....

 

1 godzinę temu, Rafallll360 napisał:

Ale syf  w skrzyni olej  to chyba przepalonka lana i nie zmieniana z 30lat....Musisz odjechać silnikiem skrzynią i mostem i zrobić raz  a dobrze nowe łożyska wałki koła które wymagają wymiany  i najważniejsze wszystko wymieniamy parami i nie słuchaj komuchów co pierniczą trzy po trzy  że nie trzeba a później skrzynia głośniej chodzi niż na starych kołach.....

 

to mój nie kolegi wyżej i fakt lane pewnie było wszystko ale wyszedł na ludzi

IMG_20210525_181159140 (2).jpg

1 godzinę temu, AruPiotrekuczak napisał:

zeby wereguluje teraz póki mam rozebrane A później odjadę całym mostem

czekaj czekaj. jeśli chciał byś wymienić łożyska na ataku to nie musisz mostem odjeżdżać. jeśli nie masz zwolnic to wyjmij cały mechanizm z kołem tależowym, odkręć 3 śruby mocujące obudowe ataku i wyjdzie ci wszystko do tyłu. Zdejmij sobie jeszcze najlepiej pokrywe od skrzyni żeby koło od reduktora potem wrzucić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v