Skocz do zawartości

Zatarty silnik C-360



Efekt za ciasnego spasowania pierścieni oporowych i złego ich osadzenia...Silnik 100mtg po kapitalnym remoncie zamontowany  nowy wał nowe korbowody napawany blok i reszta klamotów całość wyszła blisko 8k i przez jeden błąd jakiegoś magika silnik został zarznięty od opiłków mosiądzu w oleju....


Rekomendowane komentarze

I widzicie , taki silnik z lat 50 i jaką staranność i wiedze oraz tez jakos czesci trzeba mieć , a nie raz czytam i slyszę ze ni którzy mówia że zachodni a co go remontować , silniki skrzynie na oko , sie dokręci na czucie luz ustawi łaaaaaa bedzie latać 

taaa zachodniego remonuj silnik  najlepiej na czesciach indyjkach albo prc bo innych nie ma albo cena kosmos 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v