Skocz do zawartości


Przepaliła się ta sprężysta rurka co idzie od kolektora wydechowego, spaliny wydostają się gdzie to okopcone miejsce. Można to spróbować pospawać, cena nowego EGR to spory koszt
Co widzimy na zdjęciu EGR Deutz?

Ciągnik Deutz-Fahr Agrotron 6160 przemierza pole podczas pracy serwisowej, wyposażony w mocny, 6-cylindrowy silnik Deutz o pojemności 6.1 litra, generujący 160 KM, co pozwala na efektywne wykonywanie cięższych zadań. Jego przekładnia mechaniczna 24/24 zapewnia elastyczność i precyzję w kontroli prędkości. W tle niewyraźnie widoczna maszyna towarzysząca współpracuje z Agrotronem, wspomagając operacje polowe. Solidna konstrukcja ciągnika i duża maksymalna ładowność tylnego TUZ, wynosząca 8500 kg, umożliwiają niezawodną obsługę zaawansowanego sprzętu rolniczego, co czyni go idealnym do różnych zadań serwisowych i naprawczych w gospodarstwie.


Rekomendowane komentarze

Znajomy diagnosta nawet kuzyn straszy mnie że w przyszłym roku obowiązkowe badania spalin na przeglądzie i nie przejdzie, ponowny montaż i dopiero. Zapłacę teraz za demontaż i chip a za rok będę od nowa płacił za montaż. Nie wiem co robić, chip kusi bo tutaj bez problemu 330Km i więcej


Narazie chipa nie zrobię bo sprzęgło do roboty rok pojeździ ale do hamowni musi być wszystko Perfect

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v