Skocz do zawartości

Renault 106-54



No to rusek odetchnie bo ostatnio robił 90% prac :D Zobaczymy jak będzie się renówka sprawować na moich glinach.
  • Like 5



Rekomendowane komentarze

2 godziny temu, songo napisał:

pali z 1/4 obrotu nie miałem jeszcze sprzętu co by zapalił praktycznie w momencie przekręcenia kluczyka xd a cyka sobie cały czas tak jakby zawory głośno pracowały? ale na forum Renault piszą że tak ma być.

Wystarczy jak pali z obrotu 

Fakt faktem byly problemy w 6 garowych mwm ze nie ma oleju na klawiaturze ostatniego cylindra

Alebzawory sprawdź bo znajac zycie moga od nowosci byc nie regulowane bo po co

Znam goscia co sobie nie mogl  tym poradzic i dorobil smarowanie przewodami chamulcowymi sposob chyba nawet opisywany na forum 

Fajnie że znalazłeś:) Przy wałku wom często siada łożysko, więc od razu radze sprawdzić czy nie trzeba wymienić jeżeli są jakieś wycieki. Ja leje 10w30 Fusha i jak jest czysty to dolej i będzie ok. Ewentualnie wymienić filtr oleju ten na przewodzie idącym do pompy. Tam jest prosta hydraulika bez tarczek, półbiegów itp, nie trzeba nie wiadomo czego lać. Co do smarowania na 6 cylindrze to można odkręcić pokrywke klawiatury i zobaczyć czy leci olej poprzez kanały ale raczej szkoda czasu. Te silniki na zimno chodzą ogólnie "twardo". Jak masz dużo wolnego czasu to możesz odkręcić pokrywki i ustawiać zawory ale to nie ferguson czy inny wynalazek że trzeba co pół roku rozkręcać, pod warunkiem że "nasi" tam jeszcze nie byli.

Edytowane przez Krzysztof81

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v