Skocz do zawartości

Skrzynia ursus 1224


Gość
  • 2781 wyświetleń

1988 rok. Nominal nikt w niej nie grzebal. Lecimy z przeróbka na szybką 🙂

Rekomendowane komentarze

mds212 napisał:

SKoro nikt w niej nic nbie robil to Ty ebdziesz musialz robic wszystko :D

Do wymiany wszystkie lozyska, ale to było już na samym początku założone, więc już dawno kupione, wałek reduktora z wałkiem pośrednim skrzyni do wymiany z dodatkowych rzeczy, ataka również ma lozyska do wymiany i obawiam się, że również do wymiany pójdzie koło talerzowe z walkiem ataku. Odpukać jeszcze mam dostęp do części po crystalu


Takie ciągniki aż miło się robi, gdy żaden pan Stasiu nie wsadził swoich łap i tego cholernego taniego silikonu czerwonego tonami. Silnik również nominal, kupiony był z Agregatu, ale już też został ogarnięty 🙂


Od początku jeździł na dobrych olejach, co widać po czystości silnika czy skrzyni z mostem.

Odnośnik do komentarza

podobno jest kilka rodzajów kół i ataków w tylnym moście i ja bym tutaj przyspieszał , a nie 2 przełożenia w skrzyni...

Odnośnik do komentarza

Wiesz co już trochę ciągników ludzia robiłem, i różne rzeczy widziałem..... Czy ktoś tak powie to mnie jebie. Wiem jak robię wiem jakie części zakładam. W przypadku tej szóstki właściciel powiedział, ma być zrobiony jak nowy, a nie zostawione połowę rzeczy, jak niektórzy uszkodzony wałek pod uszczelniaczem, wymień pan tylko uszczelniacz, bo to i tak efektu nie przyniesie. A później takie buraki pierdola że chuj nie fachowiec bo się leje. No tak jak szkoda dołożyć przysłowiowe 100 zł bo to już się robi drogo to tak później jest. Ciągnik jest rozbierany w mak. Na tą chwilę koszt części przekroczył 20 tys. A jeszcze nie ruszony most. Co do dwóch szybszych tylko biegów pleciesz kolego Finn bzdury, bo wszystkie biegi będą szybsze i nie będzie tej dziury między 1,2 a 3,4.... Ktoś powiela bzdury, bo Mieniamy wałek napędowy, oraz koło stałego zazębienia


Co do ataku wiem że są dwa rodzaje na śruby Fi 12 i Fi 14. Na temat reszty się nie wypowiem, bo nie widziałem

Odnośnik do komentarza

to zrób fotki , bo jestem ciekaw tego rozwiązania ... bo te przyspieszanie poprzez zamianę 3i 4 to dla mnie porażka.... 

Odnośnik do komentarza
Gość

Opublikowano (edytowane)

Tak ale zmieniasz prędkość wszystkich biegów poprzez wałek napędzający i koło stałego zazębienia, to nie przyspiesza co tylko 3 i, 4 biegu. No i jeszcze różnica jest czy skrzynia ma sprawny wzmacniacz czy wsadzony wałek zastępczy

174572786_163609072309891_6618936106525689693_n.jpg

Edytowane przez Bizon1201
Odnośnik do komentarza

co do tej skrzyni szybkiej to i 1 i 2 sie przyspieszy coś mi sie tak zdaję u mnie zajomy ma i popierdala i zadowolony ja u siebie tez mysile zrobic tak

Odnośnik do komentarza

Ja to do Ursusa bym nie wrócił. Niestety w tamtym roku pożyczyłem 1634  i po 4 godzinach ledwo z niego wyszedłem  nocy przespać nie mogłem, 2 razy wstawałem i brałem tabletki  przeciw bólowe. Potem pożyczyłem  NH za 120 zł/h żeby drugi raz do Ursusa nie wsiadać. 

Też miałem szybką skrzynię   w 1224 z  działającym wzmacniaczem i fajnie to chodziło. 

Odnośnik do komentarza

To Ty delikatny jak francuski piesek🤦, trzeba było te 4 godziny rozłożyć w czasie na 4 dni to miałbyś chociaż noce przespane🤭

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza

ja mam dwie skrzynie 40 w 914 i 1224 obie oryginalne fabryczne i ze sprawnymi wzmacniaczami. o ile 914 do pola na tej skrzyni sie nie nadaje na kołach r34, ale już 1224 spisuje się dobrze w polu bo ma się do dyspozycji 3 biegi do pracy w polu... I tak mnie ciekawi w jaki sposób są przyspieszone, bo układ biegów jest normalny.

Odnośnik do komentarza

W ostatnich modelach 1674 forte był całkowicie inny układ biegów i chętnie bym zajrzał tam do skrzyni, co za modernizację wprowadzili 🙂

Odnośnik do komentarza

1614 na skrzyni 3 biegowej z zaspawanym żółwiem, ciągnik kolegi i chce on kupić 4 biegową no i wzmacniacz zamontować ale czy robić szybką?

Odnośnik do komentarza

Jeżeli będzie robił kapitalke, to jak najbardziej niech przerabia na szybką skrzynie. Niestety zostaną mu zestawy do przeróbki z korursa, albo no name.... Z crystala już bardzo ciężko jest ten zestaw dostać. Ta skrzynia jest 1988 rok i tutaj nie trzeba szlifować obudowy skrzyni aby wałek się zmieścił od szybkiego zestawu w obudowie. Niech pamięta że są dwa rodzaje otworów łączących skrzynie z tylnim mostem.


Żeby nie kupil innego typu obudowy jak idzie do jego ciągnik

Odnośnik do komentarza

Prawda i w redukotrze masz żeby proste, nie skośne


Zęby proste

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v