mds212 2157 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 SKoro nikt w niej nic nbie robil to Ty ebdziesz musialz robic wszystko 1 Odnośnik do komentarza
lukasz0920 444 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 A później będzie jak jeden u nas przy pełnej prędkości uderzył w dom, bo drążek kierowniczy wypadł. Odnośnik do komentarza
JarekBazydlo 2717 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Ja u siebie mam szybka tyle lat i jakoś drążek nie wypadł. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 17 Kwietnia 2021 mds212 napisał: SKoro nikt w niej nic nbie robil to Ty ebdziesz musialz robic wszystko Do wymiany wszystkie lozyska, ale to było już na samym początku założone, więc już dawno kupione, wałek reduktora z wałkiem pośrednim skrzyni do wymiany z dodatkowych rzeczy, ataka również ma lozyska do wymiany i obawiam się, że również do wymiany pójdzie koło talerzowe z walkiem ataku. Odpukać jeszcze mam dostęp do części po crystalu Takie ciągniki aż miło się robi, gdy żaden pan Stasiu nie wsadził swoich łap i tego cholernego taniego silikonu czerwonego tonami. Silnik również nominal, kupiony był z Agregatu, ale już też został ogarnięty 🙂Od początku jeździł na dobrych olejach, co widać po czystości silnika czy skrzyni z mostem. Odnośnik do komentarza
FINN 1522 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 podobno jest kilka rodzajów kół i ataków w tylnym moście i ja bym tutaj przyspieszał , a nie 2 przełożenia w skrzyni... Odnośnik do komentarza
mds212 2157 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Ktos pozniej bedzie remontowal po Tobie i tez bedzie narzekal ze juz jakis janusz pchał rece. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Wiesz co już trochę ciągników ludzia robiłem, i różne rzeczy widziałem..... Czy ktoś tak powie to mnie jebie. Wiem jak robię wiem jakie części zakładam. W przypadku tej szóstki właściciel powiedział, ma być zrobiony jak nowy, a nie zostawione połowę rzeczy, jak niektórzy uszkodzony wałek pod uszczelniaczem, wymień pan tylko uszczelniacz, bo to i tak efektu nie przyniesie. A później takie buraki pierdola że chuj nie fachowiec bo się leje. No tak jak szkoda dołożyć przysłowiowe 100 zł bo to już się robi drogo to tak później jest. Ciągnik jest rozbierany w mak. Na tą chwilę koszt części przekroczył 20 tys. A jeszcze nie ruszony most. Co do dwóch szybszych tylko biegów pleciesz kolego Finn bzdury, bo wszystkie biegi będą szybsze i nie będzie tej dziury między 1,2 a 3,4.... Ktoś powiela bzdury, bo Mieniamy wałek napędowy, oraz koło stałego zazębieniaCo do ataku wiem że są dwa rodzaje na śruby Fi 12 i Fi 14. Na temat reszty się nie wypowiem, bo nie widziałem Odnośnik do komentarza
FINN 1522 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 to zrób fotki , bo jestem ciekaw tego rozwiązania ... bo te przyspieszanie poprzez zamianę 3i 4 to dla mnie porażka.... Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 18 Kwietnia 2021 (edytowane) Tak ale zmieniasz prędkość wszystkich biegów poprzez wałek napędzający i koło stałego zazębienia, to nie przyspiesza co tylko 3 i, 4 biegu. No i jeszcze różnica jest czy skrzynia ma sprawny wzmacniacz czy wsadzony wałek zastępczy Edytowane 18 Kwietnia 2021 przez Bizon1201 Odnośnik do komentarza
damianooo1224 6 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 co do tej skrzyni szybkiej to i 1 i 2 sie przyspieszy coś mi sie tak zdaję u mnie zajomy ma i popierdala i zadowolony ja u siebie tez mysile zrobic tak Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Oczywiście że tak, każdy kto ma szybką skrzynie nie wróciłby do zwykłej Odnośnik do komentarza
tomek73 617 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Ja to do Ursusa bym nie wrócił. Niestety w tamtym roku pożyczyłem 1634 i po 4 godzinach ledwo z niego wyszedłem nocy przespać nie mogłem, 2 razy wstawałem i brałem tabletki przeciw bólowe. Potem pożyczyłem NH za 120 zł/h żeby drugi raz do Ursusa nie wsiadać. Też miałem szybką skrzynię w 1224 z działającym wzmacniaczem i fajnie to chodziło. Odnośnik do komentarza
ZetorMisio 574 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 To Ty delikatny jak francuski piesek🤦, trzeba było te 4 godziny rozłożyć w czasie na 4 dni to miałbyś chociaż noce przespane🤭 1 Odnośnik do komentarza
FINN 1522 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 ja mam dwie skrzynie 40 w 914 i 1224 obie oryginalne fabryczne i ze sprawnymi wzmacniaczami. o ile 914 do pola na tej skrzyni sie nie nadaje na kołach r34, ale już 1224 spisuje się dobrze w polu bo ma się do dyspozycji 3 biegi do pracy w polu... I tak mnie ciekawi w jaki sposób są przyspieszone, bo układ biegów jest normalny. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 19 Kwietnia 2021 W ostatnich modelach 1674 forte był całkowicie inny układ biegów i chętnie bym zajrzał tam do skrzyni, co za modernizację wprowadzili 🙂 Odnośnik do komentarza
iron 1040 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 1614 na skrzyni 3 biegowej z zaspawanym żółwiem, ciągnik kolegi i chce on kupić 4 biegową no i wzmacniacz zamontować ale czy robić szybką? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Jeżeli będzie robił kapitalke, to jak najbardziej niech przerabia na szybką skrzynie. Niestety zostaną mu zestawy do przeróbki z korursa, albo no name.... Z crystala już bardzo ciężko jest ten zestaw dostać. Ta skrzynia jest 1988 rok i tutaj nie trzeba szlifować obudowy skrzyni aby wałek się zmieścił od szybkiego zestawu w obudowie. Niech pamięta że są dwa rodzaje otworów łączących skrzynie z tylnim mostem.Żeby nie kupil innego typu obudowy jak idzie do jego ciągnik Odnośnik do komentarza
tytanowyJanusz 4199 Opublikowano 1 Maja 2021 prawda to że w skrzyniach trójkach są szersze, mocniejsze tryby? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 1 Maja 2021 Prawda i w redukotrze masz żeby proste, nie skośneZęby proste Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się