Skocz do zawartości

Opony 12.4 r28



Teraz to będzie śmigał T25 na nowych laczki 




Rekomendowane komentarze

Końcem kwietnia będzie dwa lata jak jeżdżę na takich Kabatach. To co mi się w nich nie podoba to to, że skaczą na drodze jak są zimne, jak się rozgrzeją problem znika. Dość dużo jeżdżę po asfalcie i śladów zużycia nie widać. W miarę nie popękane. Fajna jest guma z której są zrobione bo się "czyszczą" ogólnie warte swoich pieniędzy 😅

1 godzinę temu, Paspartou napisał:

Końcem kwietnia będzie dwa lata jak jeżdżę na takich Kabatach. To co mi się w nich nie podoba to to, że skaczą na drodze jak są zimne, jak się rozgrzeją problem znika. Dość dużo jeżdżę po asfalcie i śladów zużycia nie widać. W miarę nie popękane. Fajna jest guma z której są zrobione bo się "czyszczą" ogólnie warte swoich pieniędzy 😅

Pewnie są diagonalne, to i skaczą

Ja miałem w MTZ stare, spękane diagonalne opony i postanowiłem zmienić na nowe. Niestety w wyniku pomyłki przyszły radialki i gość sprzedał mi je w cenie diagonalnych. Nie zauważyłem żadnej, absolutnie żadnej różnicy w uciągu. Możecie mi wierzyć lub nie, ale jak do wymiany opon nie szło nic zrobić bez przodka, tak samo po wymianie na "cudowne" diagonalne ciągnik bez załączonego przodu dalej w polu nie nadaje się do niczego. Później u kogoś widziałem nową oponę diagonalną tej samej firmy co moje radialne, to miała 2 razy wyższy bieżnik.

mani51 napisał:

Ja miałem w MTZ stare, spękane diagonalne opony i postanowiłem zmienić na nowe. Niestety w wyniku pomyłki przyszły radialki i gość sprzedał mi je w cenie diagonalnych. Nie zauważyłem żadnej, absolutnie żadnej różnicy w uciągu. Możecie mi wierzyć lub nie, ale jak do wymiany opon nie szło nic zrobić bez przodka, tak samo po wymianie na "cudowne" diagonalne ciągnik bez załączonego przodu dalej w polu nie nadaje się do niczego. Później u kogoś widziałem nową oponę diagonalną tej samej firmy co moje radialne, to miała 2 razy wyższy bieżnik.

Dziwne rzeczy piszesz. Opona diagonalna ma niższy bieżnik niż Radialna. Ja mam inne doświadczenie, jak wymieniłem 4 kapcie w Zetorze na Radialne, to teraz ani razu kołami nie zamienił, co wcześniej zdarzało się co podjazd. W trzydziestce pękła mi opona (Stara Barum z 2001 roku), kupiłem nowe BKT i faktycznie różnicy nie widać na plus. Ale Ja trzydziestką w ziemi nie robię, tylko opryski, nawozy i sad.

Ja jakies 6 lat temu zainwestowałem w używane radialki Michelina do Zetora i ciągnik od razu potrafi dwa razy więcej niż na starych diagonalkach. Udało mi się trafić w cenie 2800zl za komplet i to razem z felgami z 90% bieżnika. Jedna z  najlepszych inwestycji jakie można zrobić dla ciągnika. 

Edytowane przez KlimekPL
  • Like 1
mani51 napisał:

Ja miałem w MTZ stare, spękane diagonalne opony i postanowiłem zmienić na nowe. Niestety w wyniku pomyłki przyszły radialki i gość sprzedał mi je w cenie diagonalnych. Nie zauważyłem żadnej, absolutnie żadnej różnicy w uciągu. Możecie mi wierzyć lub nie, ale jak do wymiany opon nie szło nic zrobić bez przodka, tak samo po wymianie na "cudowne" diagonalne ciągnik bez załączonego przodu dalej w polu nie nadaje się do niczego. Później u kogoś widziałem nową oponę diagonalną tej samej firmy co moje radialne, to miała 2 razy wyższy bieżnik.

dziwne aż niemożliwe 🤔 może za dużo wiatru masz w oponach - radial powinien delikatnie przysiadać wtedy ciągnie jak należy


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v