Skocz do zawartości


Mam problem z moim deutz zima odpali pochodzi i zgasnie potem trzeba troche pokrecic i jak odpali to już chodzi normalnie i myśle że to wina tego wstepnego filtra czy można go z podstawa wymienić na inny i jak dobrać jakiś inny
Co widzimy na zdjęciu Deutz Fahr Agrofarm 430?

Ciągnik Deutz Fahr Agrofarm 430 pracuje na placu gospodarstwa, przygotowując się do kolejnych zadań polowych. Wyposażony w silnik SDF o mocy 99 KM, ten model zapewnia optymalną wydajność i niezawodność podczas ciężkich prac. Czterocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 4 litrów gwarantuje płynną i efektywną pracę, nawet w wymagających warunkach. Mechaniczna skrzynia biegów z 20 przełożeniami umożliwia precyzyjne dostosowanie prędkości do potrzeb wykonywanego zadania. Moc tylnego TUZ wynosząca 4300 kg pozwala na efektywne współpracowanie z maszynami rolniczymi różnej wielkości. Deutz Fahr Agrofarm 430, uchwycony podczas konserwacji i napraw na placu, demonstruje swoje atuty w ramach intensywnego użytkowania w gospodarstwie.




Rekomendowane komentarze

radek5314 napisał:

Spróbuj opalarka elektryczna ogrzać filtry paliwa i wtedy zobaczysz czy to wina paliwa czy coś innego

tak robię i jak nagrzeje to pózniej chodzi

Wojtek026 napisał:

jak nie masz zalane verwa/dynamic to se tym traktorem zimą nie pojeździsz i nic nie dadzą żadne ulepszacze do paliwa i inne dodatki do paliwa masz chłodnicę paliwa a przegon przez filtry jest taki że w momencie jak go wrzątkiem napolewasz to zaszronieje

ja codziennie tym ciagnikiem jeżdze tylko rano jest problem z odpalaniem a jak odpale zgasnie odpalę to pózniej chodzi normalnie

Uziu92 napisał:

jak tylko zima jest taki problem to układ jest raczej szczelny , stawianym na parafinę , zalej dobrego paliwa z depresatorem i będzie wiadomo

tak tylon zimą jest taki pronlem a paliwo mam wymieszane z depresatorem i benzyną ale nic to nie daję może jakiś deprasator inny polecacie

Uziu92 napisał:

a jakie masz paliwo kupione ? może być tak że jak jest bardzo zimno to działa czysta fizyka i coś się kurczy i robi się mikro nieszczelność

paliwo biore z hurtowni b0 niby zimowe ale róznie bywa

Wojtek026 napisał:

to może gdzieś podpowietrzony mój miał tak po czyszczeniu wtrysków ile mtg czyściłeś regulowałeś wtryski, jest zapocony przy tych otworach kontrolnych w głowicy?

5000 mtg jeszcze nic nie było robione w silniku tylko olej i filtry wymieniane co 250 mth

13 godzin temu, ketlin23 napisał:

paliwo biore z hurtowni b0 niby zimowe ale róznie bywa

5000 mtg jeszcze nic nie było robione w silniku tylko olej i filtry wymieniane co 250 mth

po takim przebiegu na bank musisz do wtrysków zajrzeć w tych ciągnikach po 3 -3,5 tyś zaczynają się problemy z wtryskami, a ogólnie ciągnik nie jest jakiś zmulony gorzej na obroty się wkręca? no i od razu regulacja luzów zaworowych jedno z 2gim i tak musisz zdejmować pokrywę zaworów żeby dostać się do wtrysków

Edytowane przez Wojtek026

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v