Skocz do zawartości

International 845 A



Kolejny chrupek do kolekcji. Kupiony specjalnie pod paszowóz.
  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Ursus932 napisał:

49 minut temu, Pomorzanin1222 napisał:

Ile dałeś niedawno szukaliśmy trochę większego ihc 1055 lub 1056 i pochodne to mimo swoich lat polskie 12 nie mogły sie z nimi równać

W jakim sensie nie mogły się równać 🤔 bo 12 dłuższa jak przód wyrównasz to tył będzie wystawał 🤭

19 minut temu, Agrest napisał:

Patrz @Ursus932 nawet to mieszania zachodnich szukają. 

Ty też kupiłeś Landini i cieszyłes się tylko w dniu zakupu 😁 

chyba jeszcze bardziej sie cieszyl w dniu sprzedazy😁😁😁😁

1 godzinę temu, danielursus3p napisał:

Dać się da, ale ceny absurdalne. Te stare samy to nie jest to samo co df.  Ja osobiście bym odpuścił ten temat. Chciałem silvera, po konsultacjach z mechanikami również odpuściłem. Jak masz kupować w rozsądnej kwocie to chyba tylko case/mf/renata  

https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-same-roller-70-ladowacz-czolowy-stoll-CID757-IDHSr1p.html

Mnie akurat bardziej takie coś interesuje.

Dnia 1.01.2021 o 18:46, lukasz222 napisał:

Ja jak coś potrzebuje specyficznego, czy np. pierścienie i panewki to wchodziłem tutaj: http://trattore.it/

I po numerze katalogowym znalazłem wszystko. Generalnie jest to silnik Deutza u mnie, nie wiem czy różnią się od tych które szły na Deutze, bo nie mam z takim do czynienia. Ogólnie sam nie znałem tej marki wcześniej, obawy były, ale jak go obejrzałem, przejechałem się, pogadałem z gościem to stwierdziłem że warto się "bliżej poznać" z tą konstrukcją. No i nie żałuję. Facet od którego kupiłem twierdził że był bardzo zadowolony, ale mocy i masy mu brakowało. Stał już u niego w zamian Laser 150 z przednim TUZ

Silniki tych Same nic nie łączy z silnikami Deutza nie licząc systememu chłodzenia silnika.

Są to zupełnie inne konstrukcje.

Miałem wiele lat temu identycznego IH 845 tylko z wyglądu to był totalny złom wyciągnięty ze złomu. Mimo to i tego jak ciężkie miał prace przez ok 6 lat służby u mnie nie miał żadnej awarii poza tym, że pękł mi wałek na który nachodzą dolne ramiona.

Palił w każdy mróz na widok kluczyka. Silnik bez turbo nie do zaduszenia (konstrukcja Cuminsa) no i palił bardzo mało.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v