New Holland t6070 Range Command
 

New Holland t6070 Range Command

  • 2322 wyświetleń

Pierwsze tankowanie "nowego" nabytku :) Chętnie poczytam porady dotyczące użytkowania i serwisowania tego ciągnika. Z góry dziękuje za porady.



Informacje o zdjęciu New Holland t6070 Range Command


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Marl
  • 444 1653

@ 2010, od nowości w PL, a przebieg to jak w każdym :) Kończy własnie pierwsze opony Firestone ( tył ) wiec można uznać ze przebieg rzeczywisty. Pracował głownie z wozidłem budowlanym. Kupiony od firmy brukarskiej z okolicy Bochni ( małopolskie) . kilka dni temu pojawił się na olx, pojechałem i od razu mi się spodobał...

Edytowano przez Marl

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukasz0920
  • 443 3164

Wygląda na zmęczony, lepiej go rozkręć i dobrze sprawdź w takich firmach to nikt nie dba o nic

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marl
  • 444 1653

@lukasz0920: opony do zmiany wszystkie. W zasadzie to nie wiem co rozkrecać... Wszystko chodzi. Spreżarka powietrza jest do naprawy bo olej wycieka tym grzybkiem koło lewego tylnego koła. Jak dzisiaj jechałem to jeden błąd sie wyswietlił. Jednak nie zapisuje sie w pamięci ( szukałem według instrukcji ) . Gdy wyłączymy ciągnik i  przekreceniu stacyjki od nowa nie pokazuje się żaden błąd. Bede to badać. Os przednia, zwrotnice mają slady smarowania ( smar nie jest tylko nowy ) .Nie znam sie na ciągnikach, nie chciałem od handlarza... jechałem nim  80 km do domu, przyjechał bez problemów. Oczywiście wszelkie porady mile widziane :)

Edytowano przez Marl

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukasz0920
  • 443 3164

Moim zdaniem narazie nie kupuj opon, jak rok przeleci i będzie ok to wtedy dopiero wymień żeby nie topić niepotrzebnie kasy. Jak będzie się psuć to sprzedaj niech ktoś inny inwestuje.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marl
  • 444 1653

Racja, bo w wypadku sprzedaży nikt nie dołoży do ceny  z racji nowych opon. Nie znam się na tych ciągnikach, nikogo nie wołałem przed zakupem. U mnie za dużo nie bedzie pracować, ma pomagać ciągnikowi 110 KM w pracach w polu. Jakby był wyłacznie jako głowny to wiadomo, ze najlepiej nowy... Ale ta cena: minimum 350 tyś netto wszysko psuje... 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafal13113
  • 144 2354

przede wszystkim zmiana oleju w skrzyni zwolnicach i moście ( wszędzie ten sam nawet w zwolnicach nie żaden gl4) silnik raczej nie do zajechania. Na początek posmaruj łożyska w tylnych półosiach, bo tam podejście jest ciulowe i wielu nawet nie wie, że tam są kalamitki, a koszty naprawy tego są spore. 

    • Like 1
    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marl
  • 444 1653

Widziałem te kalamitki na tylen osi. Jutro przesmaruje. Kompresor puszcza olej  do ukłądu pneumatycznego, chyba trzeba go wyjąć i regenerować. Słysze jedną rolkę od paska klinowego, nie wiem, można to odkrecić i przesmarowac bedące tam wewnątrz łożysko? Czy tylko nowe? Rozrusznik i alternator nie nosza sladów wykrecania, czyli raczej do sprawdzenia. Pracował z ta maszyną https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/791284-przyczepa-chieftain/

Według tablicy która mieli na firmie oleje do piast i mostu to shell spirax s3 als 80W90 a w hydraulice to Shell Tellus S2 VX46.

Edytowano przez Marl

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marl
  • 444 1653

@gaga195 : południowa część woj. świętokrzyskiego. Kojarzysz ten ciągnik? Był na olx, w ogłoszeniu była bochnia ale firma znajduje sie nieco dalej( Damienice).

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafal13113
  • 144 2354
23 godziny temu, Marl napisał:

Widziałem te kalamitki na tylen osi. Jutro przesmaruje. Kompresor puszcza olej  do ukłądu pneumatycznego, chyba trzeba go wyjąć i regenerować. Słysze jedną rolkę od paska klinowego, nie wiem, można to odkrecić i przesmarowac bedące tam wewnątrz łożysko? Czy tylko nowe? Rozrusznik i alternator nie nosza sladów wykrecania, czyli raczej do sprawdzenia. Pracował z ta maszyną https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/791284-przyczepa-chieftain/

Według tablicy która mieli na firmie oleje do piast i mostu to shell spirax s3 als 80W90 a w hydraulice to Shell Tellus S2 VX46.

olej według instrukcji przynajmniej u mnie i tu i tu ten sam czyli o symbolu nh 410 b, np z fuscha utto mp. Rolki to grubsza sprawa, przesmarować zapomnij, ewentualnie zmiana łożyska tylko pierścienie zabezpieczające są porąbane. Nie ma jak go wyciągnąć trzeba rzeźbić ale jest to wykonalne bo dobre łożysko np fag to koszt około 11 zł a rolki kosztują po kilka set złotych za sztukę. Można też dopasować od samochodów po wymiarach a kosztują ułamek oryginalnych.  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marl
  • 444 1653

https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/791465-new-holland-t6070-rc-problem-z-pneumatyka-wabco/ - @rafal13113 dzięki za porady. Kliknij w ten link. Z tego miejsca wylewa się olej. Wz biornikach powierza nie ma oleju bo sprawdałem. Masz jakiś pomysł czy od razu wymontowywac spręzarkę. Olej z silnika nie ubył, wiesz za mało pracował.

@gaga195 : ciągnik trafił do TPI :)

Edytowano przez Marl

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj