rolnik9 17 Opublikowano 16 Lutego 2021 Wie ktoś jak to jest z mocą Valtry T144? W danych technicznych podają 155/170 KM. 155 KM łapałoby mi się pod wniosek MGR. Jednak diler udzielił mi informacji, że najmniejsza wartość w świadectwie homologacji to 160 KM, która już przekracza mój zakres mocy. Skąd w takim razie jest wzięta ta moc 155 KM, którą podają w folderach reklamowych? Może przedstawiciel z mojego rejonu słabo ogarniał temat, ale zrozumiałem, że 160 KM to najmniejsza wartość jaką mogą przedstawić w świadectwie homologacji Odnośnik do komentarza
Camel_2159 96 Opublikowano 17 Lutego 2021 Valtra ma jakoś dziwnie ta moc podawana w homologacji, ani moc maksymanla ani minimalna, ja miałem do 120km we wniosku a na homologacji było 145 ale wystarczylo oświadczenie od dealera ze faktyczna moc nominalna to 120 km. Swoją drogą mogliby te bezsensowne wymagania odnośnie mocy ciągnika w agencji zlikwidować Odnośnik do komentarza
rolnik9 17 Opublikowano 17 Lutego 2021 A czy to oświadczenie od dilera to był wyciąg z homologacji? Tu jest taka sytuacja, że w katalogach podają moce 155/170 KM. A podobno w świadectwie homologacji są wartości 160/177 KM. I na takie wartości mogą wydać oświadczenie jako dane ze świadectwa homologacji. Nie rozumiem tylko po co podają w katalogach dane, na które nie ma żadnego potwierdzenia Odnośnik do komentarza
Camel_2159 96 Opublikowano 17 Lutego 2021 Ja też sugerowałem się katalogami przy wyborze n114, później okazało się że moc w świadectwie homologacji jest wyższa niż w katalogu. Miałem wniosek do 120 km a w homologacji było 145 i dealer napisał mi takie oświadczenie że faktyczna moc to 120km a te 25 km to tylko chwilowe i nie należy tego brać pod uwagę jakoś tak i przeszlo w agencji. Sąsiad miał podobna sytuację z NH tam miał 125 km nominał a w homologacji 165 i też wystarczylo oświadczenieA no ja wybrałem jd i tam jest ta moc dodatkowa pod obciążeniem a nie wiem jak to jest w przypadku Valtry 1 Odnośnik do komentarza
KubaMF 828 Opublikowano 17 Lutego 2021 (edytowane) Chyba valtra tez ma pod obciążeniem, znajomy coś mówił że jeśli wbije na bieg C to dostaje jakaś dodatkową moc ale to chyba jest ta dodatkowa moc w transporcie. Ja się też pogubiłem w tych mocach No bo jeśli dobrze rozumiem ciągnik ma moc nominalną i maksymalną dodatkowo ma te wartości z tzw. bostem przy wom i transporcie. Z tego co mówił znajomy to oni też podają to wartość najniższą, no bo czysto teoretycznie to taką ma ciągnik. Te wyższe moce to już przy dodatkowej dawce paliwa. Fakt że nie znam się na tym, jeśli mówię brednie to mnie zhejtujcie Edytowane 17 Lutego 2021 przez KubaMF Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się