Skocz do zawartości
  • Like 2



Rekomendowane komentarze

No niby tak. Ale zobacz fiat przed laty uważany za twardy ciagnik to że nie wygledny to tam uj, ale robotę robił. Podnosnik niby na wajchy, a miał coś ala ehr. Ja nie wiem, czym tu się szczycić. Ford miał zaebista przekładnie w końcówce lat 80 gdzie w JD musiałeś wajchować, w fencie nawet rewersu nie było. O czym tu dyskusja. Fendt tak samo jak JD jest przereklamowany. JD tłucze 30 lat prawie to samo więc coś tu nie gra... 

No az tak zle.nie jest. Kolega ma z 97 roku jelenia jeszcze z rewersem na linke i polbiegami tez na lonke to jednak prawa konsola jest duzo inna ale biorac pod uwage serie 8xxx z tamtych lat no to juz mniejsza roznica. 

Zreszta w NH seri tm to joy i wyswietlacz chyba taki jak u sumka w t6.

Jak w zeszlym roku mialem kilka dni ciuhollanda nowego i troche na niego psioczylem to teraz jak na to patrzec to wolabym chyba takiego t7 i zaplacic za niego 150 tys mniej jak za jd i ta kase miec na ew naprawy bo jeden i drugi tak samo sie pier...i. Byle do konca gwarancji...

danielursus3p napisał:

Ale czemu? Ja uznaje kilka JD i kilka NH z okolicy, co znam właścicieli itd. Wszystkie ryją jak dziki i te wszystkie bym kupił. Nie ma NH który jest bardziej zawodny jak JD. Śmieszy mnie zachwyt JD czy fendt, czy to nowy czy używany. Wszystko co z zachodu to jeden ch*j, zależy tylko od wyrobionej marki przed laty.

No ale jak kupujesz jd to jesteś kimś a jak nh to jesteś nikim, pamiętaj! Najbardziej mnie bawią "argumenty" o wyjących skrzyniach. Szczerze mówiąc podczas całego użytkowania mojej t6 wycie zauważałem tylko podczas cofania i raz podczas jazdy z przyczepą przy otwartym oknie ;). @Ursusc385 co w tym miejscu dla przycisków jest złego? lekko zsuwasz rękę z podłokietnika na prawo w dół i od razu pod kciukiem masz dwa przyciski a na wyciągnięcie palca wskazującego trzeci do zmiany zakresów. Żeby kierownica przeszkadzała ci w każdym możliwym położeniu to musisz być wyjątkowo nie wymiarowym człowiekiem. Tak swoją drogą pokazując tutaj "memy" z mów mi rolnik ośmieszasz samego siebie, administrator strony ma jakiś wielki uraz do nh którego nie chce nikomu wyjaśnić i każdy pozytywny komentarz o tej marce usuwa z swojej grupy, chyba coś nie halo ;)

  • Like 1

Jak zwykle zlot "znafcow" nh lepszy jd lepszy i licytacja na bo ja to słyszałem 3 gminy dalej miał i się psuł i dużo palił i mało robił 😂 na wsi jedność można zburzyc stawiając obok siebie nh i jd i rolnicy się pożrą jak psy na wiosnę najwięcej wiedzą ci co nie posiadają ni jednej ni drugiej marki 🤦🏿‍♂️

8 godzin temu, simpleNICKpl napisał:

No ale jak kupujesz jd to jesteś kimś a jak nh to jesteś nikim, pamiętaj! Najbardziej mnie bawią "argumenty" o wyjących skrzyniach. Szczerze mówiąc podczas całego użytkowania mojej t6 wycie zauważałem tylko podczas cofania i raz podczas jazdy z przyczepą przy otwartym oknie ;). @Ursusc385 co w tym miejscu dla przycisków jest złego? lekko zsuwasz rękę z podłokietnika na prawo w dół i od razu pod kciukiem masz dwa przyciski a na wyciągnięcie palca wskazującego trzeci do zmiany zakresów. Żeby kierownica przeszkadzała ci w każdym możliwym położeniu to musisz być wyjątkowo nie wymiarowym człowiekiem. Tak swoją drogą pokazując tutaj "memy" z mów mi rolnik ośmieszasz samego siebie, administrator strony ma jakiś wielki uraz do nh którego nie chce nikomu wyjaśnić i każdy pozytywny komentarz o tej marce usuwa z swojej grupy, chyba coś nie halo ;)

niewiem skad ta opinia o wyjacych skrzyniach ale ja trafilem na takiego t5060 ,wszystko chodzilo ladnie ale do przodu wyl troche a jadac do tylu masakra.serwisy walczyly 3 lata,pryeatni mechanicy tez i nic nie idzie poradzic .traktor juz ponad rok sprzedaje facet za naprawde tanie pieniadze i kazdy ucieka.jedni znawcy byli co znam i potrafia wiele naprawic i tez zrezygnowali.

24 minuty temu, michalcium napisał:

Jak zwykle zlot "znafcow" nh lepszy jd lepszy i licytacja na bo ja to słyszałem 3 gminy dalej miał i się psuł i dużo palił i mało robił 😂 na wsi jedność można zburzyc stawiając obok siebie nh i jd i rolnicy się pożrą jak psy na wiosnę najwięcej wiedzą ci co nie posiadają ni jednej ni drugiej marki 🤦🏿‍♂️

bo tak zawsze jest .najwiecej do powiedzenia maja ci co fige maja,z samochodami podobnie opini pelno o mercedach od posiadaczy corsy. wiarygodną opinie to wydaje tylko ten co ma lub mial wszystko i wyjebane na skoczkow. jak ktos mial 10 traktorow kilku marek i duzo robi to mozna jego opinie traktowac powaznie tak samo jak faceta co w garazu ma 5 samochodow  wszystkich marek i co chwile zmienia.ciulacz co kupil jeden zawsze bedzie wychwalal swoj i ganil drozszy.zawsze tak bylo.

  • Like 1

A u mnie w okolicy jest dużo rolników co mają NH i JD w swoich gospodarstwach i to nowsze i starsze serie. Każdy kupuje co woli i ma do tego prawo. Znam też użytkowników co kupili JD a teraz kupują NH i pracują nimi i chwalą je. Odnośnie cen to wszystkie marki zaszalały z cenami i niestety ale JD chyba najbardziej. Jak każdy wie najlepszy stosunek wyposażenia do ceny to ma NH chociaż już chyba coraz mniejszy. Czasy mamy jakie mamy i trzeba się pogodzić że jakości będzie coraz mniej a ceny coraz wyższe.

  • Like 1

tak na prawdę to jakieś 10-20 lat temu można było jeszcze podzielić ciągniki na te dobre i wytrzymałe oraz te jedno razowe... gdzie cena szła razem z jakością... kiedyś w fabrykach zatrudniono tęgie głowy od nie zawodności maszyn , a teraz od zawodności, aby zrobić tak aby trochę pochodziło i się zepsuło... teraz kupujemy tylko ładne opakowanie, jak bombonierki.... nigdy nie wiesz co w środku znajdziesz... obecnie uważam że bardzo ciężko jest kupić dobry i nie zawodny nowy ciągnik ....  a ceny??? niech przestaną dawać te prowy srowy to i od razu ceny spadną i na pewno będzie stać więcej rolników na zakup nowych maszyn... dopłaty też mogą zabrać, wystarczy stała cena produktów rolnych aby zaplanować inwestycje w gospodarstwie...

  • Like 3
Gość

Opublikowano (edytowane)

Dnia 14.11.2020 o 15:44, Ursusc385 napisał:

Mimo że te niebieskie padło ma podłokietnik to i tak jest w ch*j niewygodny, także nie wiem nad czym tu się spuszczać.

Jak chcesz być kimś kupujesz Fendta, jak jesteś już kimś kupujesz John deere, jak jesteś nikim to kupujesz NH 🤣🤣🤣 Bez obrazy, ale tak sobie ostatnio żartowałem tym z WŁAŚCICIELEM nh

Ale Ty jesteś zabawny. Kupił jondera myślisz że jesteś lepszy od innych?? Cały czas spuszczasz się nad tym zielonym plastikiem fantastikiem jakbyś z nim ślub brał. A tak prawdę mówiąc to jonder taki sam złom jak inne marki, Fendt też mocno przereklamowany i nie widzę żadnego prestiżu w jego posiadaniu.

Edytowane przez Rolnik_z_Podkarpacia
12 godzin temu, szmergiel napisał:

bo tak zawsze jest .najwiecej do powiedzenia maja ci co fige maja,z samochodami podobnie opini pelno o mercedach od posiadaczy corsy. wiarygodną opinie to wydaje tylko ten co ma lub mial wszystko i wyjebane na skoczkow. jak ktos mial 10 traktorow kilku marek i duzo robi to mozna jego opinie traktowac powaznie tak samo jak faceta co w garazu ma 5 samochodow  wszystkich marek i co chwile zmienia.ciulacz co kupil jeden zawsze bedzie wychwalal swoj i ganil drozszy.zawsze tak bylo.

To nie chodzi o to. Przykładowo insygnia i merc e klasa to gołym okiem widać różnice, ale w jd nic specjalnego nie ma żeby bulić tyle hajcu. Insygnia dajmy na to nie zaoferuje tego co merc e klasa, a w ciagnikach po za jakością plastików nie widać różnicy żeby przepłacać gruby hajc za traktor. Pod względem wygody t6 a JD seri 61 to jednak nh bezapelacyjnie więcej oferuje.  A stare fiaty czy fordy można śmiało twierdzić że są "twardsze" jak JD. Gdzie JD w tamtych latach nawet kabiny nie potrafił normalnej zrobić.  

Dnia 14.11.2020 o 20:07, sumek666 napisał:

Na załączonym obrazku pomarańczowy joystick:

- podnośnik i zmiana biegów plus pamięć obrotów silnika. Wszostko pod kciukiem 

- dalej w tle dźwignia zmiany grup biegów 1-8 i 9-16 (17). To ustawiamy raz na postoju. Owszem jest trochę dziura między 8 a 9 biegiem. 

- również w podłokietniku mamy EDC czyli EHR. Cześć ustawień w klapce na podłokietniku

Co do kierownicy to ja zawsze zjadę sobie takie ustawienie, że widzę.

Obrotiwy fotel i w miarę duża kabina pozwala elegancko patrzeć na maszynę z tyłu. 

Trochę wkurzający jest nawiew bo są tylko z przodu. 

Skrzyni w kabinie nie słychać. No chyba, że ktoś jeździ z otwartą szyba tylko nie wiem po co? Chyba żeby się kurzyło. 

Jedyna lepszą kabina jaką znam to ta z Axionów 800 i 900. 

na tym pomarańczowym joysticku jest sterowanie przednim czy tylnym TUZEM ? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v