Skocz do zawartości

Iveco - zawieszenie



Bardzo ciekawe rozwiązanie 😉 brak piór, sprężyn , a jednak amortyzuje, zastosowanie wałka skrętnego 😉

Rekomendowane komentarze

Większość Iveco małe- ściemniane busy z 800 kg ładowności, te są w miare ok nie licząc elektroniki, jeden 4 tony ładowności - taki większy bus z windą chyba najlepiej sie spisuje i drugi 5.5 t - najgorsza padlina jaka może być 4 lata a ledwo dycha. Dafy 16, 18, 20 paletowe. Wszystko chłodnie. Dziwie się szefowi że wszystko opiera na tych autach, narzeka na czym świat stoi a i tak kupuje takie same bo za coś lepszego cena + 50 %.

jeżdże najnowszym daily 3.0 180, jak macie stare iveca, to żeby wam do głowy nie przyszło zmieniać na nówke. Silniki jednorazówki, choćbyście nie wiem jak dbali to ponizej 200 tysi musicie szykować się na naprawy, układ paliwowy, czasem cały silnik do wymiany. Jeździ się super, ale od napraw, kosztów i szarpania się z serwisem można osiwieć

Najtrwalsze jest normalne zawieszenie na 2 resorach z sztywną osią  ale te dróżki skrętne też nie są złe u mnie było coś złe wyregulowane i jedno koło tak jak by bardziej dociskało do ziemi i na nim się wygniotły tulejki metalowo gumowe,  jeździ na nim 2/3 krotnie więcej niż ma w dowodzie to też ma wpływ na zużycie       

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v