Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu McCormick XTX 185@ + APSP RS 3.0?

McCormick XTX 185 to kawał solidnej, rolniczej inżynierii, która wciąż budzi szacunek na polskich polach. Produkowany w latach około 2004-2009, ten potężny koń pociągowy wyposażony jest w pancerne, sześciocylindrowe serce o pojemności blisko 6.7 litra, generujące nominalnie 185 KM – a dzięki systemowi power boost potrafiło wykrzesać z siebie jeszcze więcej! Nie dziwi więc, że za zadbany egzemplarz, taki jak ten czerwony rarytas na zdjęciu, dziś wciąż trzeba zapłacić od 120 do nawet 170 tys. zł, bo po prostu trzyma cenę, oferując sprawdzoną moc i niezawodność. Na pierwszy rzut oka widać, że maszyna jest pod dobrą opieką – zadbane blachy, szerokie, zdrowe opony i frontowe obciążniki świadczą o gotowości do ciężkiej roboty. Do pary ma nowoczesny agregat APSP RS 3.0, prawdopodobnie o roboczej szerokości 3 metrów. Ta kombinacja to gwarancja porządnej roboty w polu, gdzie liczy się każda minuta i solidność wykonania. Serce rolnika rośnie, widząc taki sprzęt przygotowany do działania na tle wiejskiej zagrody.

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

Zobacz moją galerie. Kupilem sobie, bo sie trafil 3600h za śmieszne pieniądze. Skrzynia jest taka zdecydowanie bardziej „kulturalna” od tej w mtx, aczkolwiek za duzo jest tych połówek w niej wedlug mnie.

Ale Ty masz 140 na perkinsie. Tez mialem 7 lat i steierdzic moge, że albo seria MC z 1106C albo Beta Power, bo te silniki jak w 140, to są słabiutkie. Mialem XTX145 T3 w czerwcu do sprzedania. To bardzo fajny traktor.

Edytowane przez Rowan
No też mam odczucie że jest słaby ale prawie już myślę że koło 11tys mth może mieć hehe. Tak że to też może mieć wpływ a mam siewnik napędzany hydraulicznie to już wogole czuć że dostaje w d... I tak właśnie patrzyłem takiego xtx 145 może większego bo nie pamiętam jaki tam był wiekszy. I zastanawiam się czy też są tak dobre jak ten bo jestem mega zadowolony patrząc że był kupiony w czasach gdzie euro było grubo poniżej 4zl to też wyszedł za śmieszne pieniądze a dokłada się tyle co oleju i filtry i ostatnio pompa hydrauliczna wyzionela ducha. a tak poza tym spoko.
micro303 napisał:

No też mam odczucie że jest słaby ale prawie już myślę że koło 11tys mth może mieć hehe. Tak że to też może mieć wpływ a mam siewnik napędzany hydraulicznie to już wogole czuć że dostaje w d... I tak właśnie patrzyłem takiego xtx 145 może większego bo nie pamiętam jaki tam był wiekszy. I zastanawiam się czy też są tak dobre jak ten bo jestem mega zadowolony patrząc że był kupiony w czasach gdzie euro było grubo poniżej 4zl to też wyszedł za śmieszne pieniądze a dokłada się tyle co oleju i filtry i ostatnio pompa hydrauliczna wyzionela ducha. a tak poza tym spoko.

ile chcesz za mtx ? 😀

Ja 140 sprzedalem w lipcu za 63. Wystawiony byl chyba ze dwa miesiace i bylo ze 3 os, a ciagnik, w ktorym wszystko bylo ladne i sprawne, co trzeba bylo zrobione. Kto dzwonil to marudzil, że perkins.

Co do XTX T3, to te same są 145/165/185. Różnia sie tylko mapą. I byc może końcówką wtrysku, ale tego pewien nie jestem. Generalnie 185 w T3 chyba bym nie polecał, bo skrzynia jest chyba troszke zbyt delikatna na 185km.

Jak perkins slaby to pompe na stol. Braciaka massey 6290 tez byl mul slaby i dal pompe do pompiarza. Byla jakas pier**la zepsuta i wsumie od nowa refuloacja itp to cos ok 400 zl zaplacil i teraz silnika zadusic nie idzie, dla przykladu z kiszonka z ququ lata z przyczepa prawie 30 m3 i na pryzme w tym roku wciagalem go chyba ze 3 razy a zrobilismy 20 ha i pryzmy 2 metry wysokie prawie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v