Skocz do zawartości

Fendt 936


agromichal

Remont silnika I jedzie dalej odrabiać swoje. Wada tych silników a mowa tu o deutz tcd 2012 l06 4V, jest nadmierne zurzycie wałka rozrządu, wymieniamy wałek na nowy, zakładamy zmodernizowane rolki popychaczy i ciśnie dalej w tłoki :D

Rekomendowane komentarze

Gość

Opublikowano (edytowane)

odpoczywa sobie od forum. tak sam z siebie.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza

Przy okazji pompe olejową było wymienić, inaczej cała robota na darmo bo na pewno opiłki z niego swoje zrobiły na ściankach i będzie z czasem ciśnienie gubić

Odnośnik do komentarza
Krzysztof81 napisał:

Jechali na MWM potem MAN-ie to zachciało się gównianego Deutza.

Napisałem o walku bo to standard. Wymieniliśmy jeszcze panewki, pierścienie bo miał przedmuchy, cylindry, pompę oleju, jeden tłok bo była dziura także trochę poszło

Odnośnik do komentarza

Deutz zaczął się i skończył na świetnych jednostkach chłodzonych powietrzem. Później było z górki. Jeszcze w serii 700, 800 dają radę chociaż bez rewelacji, to większe jednostki w 900 to padaki.

Odnośnik do komentarza

to nie jest jakiś felerny silnik, tylko wymaga przeglądu co kilka tyś godzin.

upalone zawory to w nich norma, ale dlaczego? bo pompowtryskiwacz niesprawny

Do mana to naprawdę mu dalego, bo ten to był idiotoodporny, ale jak ktoś zna jego bolączki i przypilnuje to nawet to śmiga

Odnośnik do komentarza
artur125 napisał:

to nie jest jakiś felerny silnik, tylko wymaga przeglądu co kilka tyś godzin.

upalone zawory to w nich norma, ale dlaczego? bo pompowtryskiwacz niesprawny

Do mana to naprawdę mu dalego, bo ten to był idiotoodporny, ale jak ktoś zna jego bolączki i przypilnuje to nawet to śmiga

W tym silniku jest common rail, tu niema możliwości żeby wtrysk lal. Trzeba w nim tylko dbać o regulacje zaworów

Odnośnik do komentarza
23 minuty temu, agromichal napisał:

W tym silniku jest common rail, tu niema możliwości żeby wtrysk lal. Trzeba w nim tylko dbać o regulacje zaworów

A to nowość jakaś  . Teraz większość  jednostek jest na  Common Rail i o ile z pompami nie ma problemów to z wtryskami  są 

Odnośnik do komentarza
artur125 napisał:

jesteś pewien tego co napisałeś? Bo kilka razy lejącego wymieniałem

Jeśli leje wtrysk common rail to spada ciśnienie na listwie, wtedy komputer wykrywa błąd i silnik ci nie zapali. Może lać ale niema możliwości żeby silnik z lejącym trysku na common railu mógł pracować

Odnośnik do komentarza

Jak padnie konkretnie to tak. Jak delikatnie to będzie miał więcej mocy, więcej spalał i finalnie wypali dziure w tłoku tak jak miałem w Volvo D5.

Odnośnik do komentarza
Krzysztof81 napisał:

Jak padnie konkretnie to tak. Jak delikatnie to będzie miał więcej mocy, więcej spalał i finalnie wypali dziure w tłoku tak jak miałem w Volvo D5.

W takim wypadku komputer powinien wykryć błąd i nie doporowadzic do odpalenia silnika.

Odnośnik do komentarza

Zawory regulować co 1000 godzi dużo dłużej by pochodził a tak to duży luz na zaworach wyklepuje rolki a później wałek się kaczy

Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, agromichal napisał:

W takim wypadku komputer powinien wykryć błąd i nie doporowadzic do odpalenia silnika.

za krótko jeszcze robisz przy tych traktorkach

Odnośnik do komentarza
artur125 napisał:

11 godzin temu, agromichal napisał:

W takim wypadku komputer powinien wykryć błąd i nie doporowadzic do odpalenia silnika.

za krótko jeszcze robisz przy tych traktorkach

Poleciałeś jak dzik w jagody 😂, a przypadku gdy zaczyna lać wtryskiwacz, momentalnie wzrasta jego wydatek, jeśli ciśnienie w listwie nie spadnie tak żeby komputer go wykrył to obejdzie się bez błędu, ale gdy zejdziesz na obroty jałowe, momentalnie masz błąd, w przypadku fendta to edc i pojechane bo tryb awaryjny kończy pracę, co do innych ciągników nie wiem jak jest. Dla mnie liczy się głównie fendt bo na takowym operuje

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v