Skocz do zawartości

Autosan D-47


Borekk17

Całe życie na patencie

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

jeśli chodzi o regenerację silownika zapraszam do współpracy. Pozdrawiam serdecznie👌
jeśli chodzi o regenerację silownika zapraszam do współpracy. Pozdrawiam serdecznie👌
Odnośnik do komentarza

Klasyka w autosankach :D, tak z ciekawości jaki jest koszt wymiany uszczelniaczy w d47, jak zajmujesz się tym +/- ?

Odnośnik do komentarza
56 minut temu, Piotruniu25 napisał:

Jakiś Janusz maczał w tej konstrukcji palce.

Pewnie sam byś tak zrobił :D

____________________

Pozdrowienia :)

 

Odnośnik do komentarza

ja mogę polecić firmę z Mielca. Zawozisz swój bierzesz inny po regeneracji i z gwarancją. W swoich przyczepach powymienialem i już kilka lat spokój

Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, bandit66 napisał:

Pewnie sam byś tak zrobił :D

____________________

Pozdrowienia :)

 

W swoim mam wymienione co trzeba i nic nie cieknie a że komuś nie szkoda dolewać olej to już jego sprawa.

Odnośnik do komentarza

Jeszcze nie widziałem żeby w d47 siłownik nie ciekł, w mojej był inny siłownik niż ten ze zdjęcia i dwa razy był już robiony był szlifowany i dorabiany ten pierścień mosiężny i dalej ciekło teraz wymieniłem na taki jak na zdjęciu używany ale nie było jeszcze próby pod obciążeniem. Zobaczymy.

Odnośnik do komentarza

Tylko czy znowu wydać kasę na regenerację i po chwili dalej będzie ciekło. Ja tydzień temu założyłem używkę na sucho ok ale jak dalej będzie źle to odżałuję i kupię nowy. W tym roku miskę podkładałem pod siłownik.

Odnośnik do komentarza
13 godzin temu, Piotruniu25 napisał:

W swoim mam wymienione co trzeba i nic nie cieknie a że komuś nie szkoda dolewać olej to już jego sprawa.

Jak się przyczepę kipuje kilka razy w roku to to ile ci tego oleju ucieknie ? 1l może 2l ....

Odnośnik do komentarza

U mnie kieruje 5 razy dziennie i sypie przez okienko 40 minut siłownik jest wysunięty x 5 to daje 20 litrów dziennie a nie litr wiec różnica jest 

Odnośnik do komentarza
Dnia 18.08.2020 o 22:11, Ursusik3512 napisał:

Rok temu bez szlifowania płaciliśmy 440 zł. Szlifowanie 80 zł jeden element czyli cała naprawa max 680 zł.

Cena kosmos. Ja wożę do lokalnego majstra i wymiana uszczelnień z polerowaniem 350 zl + ewentualnie jakis inny problem. Wymieniļem w 3 przyczepach i 3 lata siłowniki  suche. A troche towaru laduje i kipruje na tył. 

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Piotruniu25 napisał:

Jak by się lekko pociło to taki baniak nie potrzebny a tu widać że musi nieźle kapać.

Jak się kipuje w magazynie to jak nawet jak poleca 3-4 krople oleju to chyba lepiej je złapać do pojemnika niż żeby poszły w zboże ? ;)

Odnośnik do komentarza

Wożę zboże do skupu gdzie sypie się na magazyn i wolałem uszczelnić niż robić syf w magazynie albo jeździć z takim baniakiem a jeszcze dodatkowo wożę qq na kiszonkę i nie chce oleju zostawić na pryzmie ale jeśli tobie taki patent nie przeszkadza to twoja sprawa.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v