Skocz do zawartości

Zestaw na 2000 godzin.



Oleje oraz filtry na przegląd przy 2 tys. godzin i prawie 2.800,- poszło.




Rekomendowane komentarze

Nie wiem jak w Kubocie ale w CNH nie ma dużej różnicy w cenie filtrów. Oleje wiadomo. Przegięcie i złodziejstwo. Ja tam mówię, że lepiej zmieniać częściej olej niż rzadziej, a droższy. Oczywiście wszystko zależy kto ile pracuje. Są ciągniki co robię interwał zmiany oleju w miesiąc, więc tam jej ma czasu na częste zmiany.  

  • Like 2
Dnia 13.06.2020 o 11:08, Adi96 napisał:

Zetorka trzymaj twarda maszyna ciężka toporna ale daje on rade.

Pierwszym ciągnikiem pracującym w naszym gospodarstwie był właśnie taki Zetor tylko był na innych kołach. Ojciec wynajmował go z SKR i pracował z 3 pługiem oraz ciężką talerzówką.

Pracować nim raczej nie planuję. Jest i cieszy oko ale jak się trafi kupiec to pójdzie...

Dnia 13.06.2020 o 11:22, Sylwekx25 napisał:

Tylko uważaj na przegrzanie 😉 one mają sprężanie w głowicy i do tego mało skuteczną pompę wody.

To wada wrodzona tych Zetorów. W moim też głowica do roboty.

Dnia 13.06.2020 o 12:00, krzysio22 napisał:

Nie taniej wyszły by zamienniki? Np olej fusch a filtry donaldson/mann

Jedne taniej inne nawet drożej. Oryginalnie oba filtry powietrza siedziały Donaldsona. Dodatkowy filtr paliwa (trzeci) nie jest Kuboty oryginalnie i kosztuje coś ok. 200,-

Dnia 13.06.2020 o 13:18, adikpl1 napisał:

A ktoś w ogóle wie kto produkuje środki smarne tej firmie co podszywa się pod słynne klapki KUBOTA?

Kiedyś był to Shell ale nie wiem czy się nie zmieniło coś. Olej produkowany albo tylko konfekcjonowany w Holandii.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v