Skocz do zawartości

Fendt 930 lely tigo 100xr



Pytanie do speców, wjeżdżając na pryzmę 3m gdzie miał naprawdę ciężko strzelał olejem z pod kabiny,jest tam jakiś zawór przeciążeniowy?czy szukać awarii?ciężko tam zajrzeć trzeba koło ściągać.


Rekomendowane komentarze

Roman176

Opublikowano

morze łatwiej spróbuj wciś(wepchać) tam jakąś głowę  na skrzyni masz ok nie pamiętam 6/8 węzy gumowych  morze któryś jest już przytarty przy wyższym ciśnieniu .. lub na rurkach metalowych  

Gość

Opublikowano

To się działo tylko przy dwóch najwyższych wjazdach na pryzmę a tak to normalnie nic nie leci,to zaworów przeciążeniowych żadnych nie ma?

Ninja

Opublikowano

zdejmuj koło i sprawdź co i jak

Vhalior2

Opublikowano

a moze oddal jakim nadmiarem ?

pedro2

Opublikowano

Może Fendt daje olej 🤔tak jak arbos paliwo produkuje 

Jeździć i obserwować 😋

  • Haha 1
Gość

Opublikowano

No właśnie jak by przewód pękł to by cały czas olej leciał, a te koło nie tak hop zdjąć,sam obciążnik tone waży.

Vhalior2

Opublikowano

dancyn jest hop... podjezdzasz ladowarka z boku rozsuwasz widly na maksa tak alby sie oparyly o obwod opony odkrecasz i odjazd z kołem 15min roboty

krzysiek277

Opublikowano (edytowane)

Według mnie jak by był zawór przeciążeniowy to by dawał olej spowrotem do skrzyni, a nie rzygał na zewnątrz 

Edytowane przez krzysiek277

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v