Skocz do zawartości

Ursus c-360



Jednak padła decyzja o nowych ciągnik pracuje codziennie a w sezonie z zgrabiarka df 3m o napędzie sam hydraulicznym oraz dużo w transporcie. Opony 50% bieżnika ale zaczynają na bokach pękać choć w środku brak uszkodzeń, ale nie mam ochoty się w sezonie bawić z kapciami w razie czego opony poprzednie Stomil 93r


Rekomendowane komentarze

Ciagnik nie pracuje w polu jest transportem i obsługa dla bydła także musi tylko trzymać powietrze dobrze i nie powodować kapci podczas prac gdyby pracował dostałby coś ala barum czy mitas jak są w masseyu czerwona jest na radialach starego typu Stomil i uciag godny moznaby dorzucić pierścieni jedynie. Te już po testach z Przyczepa piachu nie majtają bez sensu tylko ładnie się wgryzają także jest okey ważne by trzymały ciężar zgrabiarki i ciśnienie 

Te Stomil dobre na transport 22 klocków opona stoi na 6 protektorach,rozłożony jest nacisk co wpływa na mniejsze zużycie bieżnika,w polu to inna bajka.Radialne lepiej się nadają na asflat,przynajmniej jak ciągnik postoi to się nie odkształcają.Barumów już nie dostaniesz,jedyne rozsądne firmy to Taurus lub Mitas.Jak dętki stare i nie są po przejściach będa spokojnie trzymały powietrze.

No widziałem niestety barumow nie ma pozostaje tylko mitas. Tak Stomil z zdj ma 21 czy22 kalocki nowy bkt ma 19 czy 18 a Stomil radial z bordowego ma chyba 17 tylko jak dobrze pamiętam nie jestem pewny. No Stomil co był to pół życia w transporcie w sumie i bieżnik bajka tylko boki zaczynały pękać na zewnątrz choć w środku zero śladów zakleję je gdzie mają niby ślad i będą na zapas w razie wybuchu w którymś 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v