Skocz do zawartości


Taki był ładny niemiecki ale serwis zepsuł robote robota. Zawsze oddając ciągnik do naprawy warto poczytać opinie na temat serwisu, nie warto sugerować się filmikami z yt jak to pięknie wygląda.. Wyżej mamy idealny przykład, za mały luz na koszach, finalnie spalone tarcze, koszt i tak będzie o 1/3 tańszy niż w tzw ,,renomowanym serwisie '' co nie zmienia faktu że oddanie go w niewłaściwe ręce to była strata pieniędzy i czasu :(
Co widzimy na zdjęciu Fendt favorit 824?

Ciągnik Fendt Favorit 824 stoi gotowy do pracy na placu gospodarstwa. Wyposażony w silnik Deutz o mocy 220 KM i pojemności skokowej 7,1 L, ten model zapewnia wyjątkową wydajność przy ciężkich zadaniach rolniczych. Mechaniczna skrzynia biegów 40/40 pozwala na płynne dopasowanie prędkości do różnorodnych warunków terenowych. Na placu maszyna jest przygotowana do serwisowania lub drobnych napraw, co jest kluczowe dla utrzymania jej w pełnej sprawności. Obok ciągnika nieoczekiwanie znajduje się przyczepa, czekająca na załadunek, co wskazuje na intensywne tempo pracy w gospodarstwie.

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

hubertb napisał:

@agromichal To nie wina serwisów tylko idiotyczna polityka marki Fendt która za dane serwisowe nakazuje sobie płacić. To jest zarabianie na jednym ciągniku kilka razy. Zresztą nie tylko oni taką taktykę stosują, najgorzej jest u JD. 

Serwisu które biorą się za naprawę powinny mieć dostęp do takich danych, jeśli nie mają to po co brać się za naprawę hm?


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v